FANDOM

Шао — Великий мудрець столичного храму країни Вогню. Під час війни він був єдиним з мудреців, хто не відмовився від свого першорядного обов'язку, бути відданим Аватару, і завжди вірив в повернення володаря чотирьох стихій.

Історія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Шао походить з шляхетної родини Мудреців Вогню. Його дід Каджа навчав Року, коли той опановував стан Аватара, і був першим, хто відмовився вірити в смерть Аватара під час геноциду повітряних кочівників. Свої переконання Каджа передав синові, батькові Шао. Батько Шао відкрито критикував амбіції Лордів Вогню і вірив в Аватара. Врешті-решт його стратили за підривну діяльність. Шао залишився сиротою й був взятий на опіку мудрецями вогню, хоча ніколи не відчував близькості до них. Не зважаючи ні на що Шао залишався прихильником Аватара та, навідміну від інших мудреців, не полишав вірити в його повернення. 

Допомога Аангу Редагувати

Secret tunnel

Шао допомагає Аангу піти від переслідування.

Взимку 99 року ПГ у статуї Року в храмі засвітилися очі. Мудреці вогню збагнули — з'явився Аватар, і доповіли про це Лорду Вогню. А коли через місяць Аанг власною персоною прибув на острівець, щоб отримати важливу інформацію від Року, мудреці зустріли його вогнем, розпочавши гонитву. Всі, окрім Шао. Наздогнавши мага повітря і його друзів, він переконав їх у своїй лояльності, після чого потайними коридорами вивів до входу в святилище. Проте аби пройти повз двері необхідна була сила п'яти магів вогню. Тоді команда Аватара вигадала наступну хитрість: Момо проліз в святилище через замкове з'єднання і почав походжати, утворивши тінь видиму між зазором у підлозі. 

Шао показав тінь іншим мудрецям і отримав бажану реакцію. Старійшина наказав негайно відчинити святилище і Аангу, попри появу Зуко, вдалося вчасно опинитися в кімнаті. Після того, як Аанг вийшов зі святилища в подобі Року, чий дух вирішив допомогти своєму наступнику відбитися від ворогів, Шао порадив Соцці і Катарі якомога швидше тікати звідси. 

Команді Аватара вдалося втікти, а Шао разом з іншими мудрецями храму командиром Жао був оголошений зрадником і ув'язнений в карцері. 

Після війни Редагувати

Shyu advises Zuko

Шао наголошує на важливості медитації.

Після закінчення Столітньої війни Шао звільнили з в'язниці і призначили новим Великим мудрецем і головою Мудреців в столичному храмі країни Вогню. Протягом двох наступних років Шао очолив реформи Мудреців вогню і відродив декілька старих традицій. Його частим гостем став Лорд Вогню Зуко, зацікавлений в ознайомленні сувоїв і фресок в катакомбах. Під час таких візитів Шао наголошував на необхідності медитації, але завжди зустрічався із вічливою відмовою.   

Рідня Редагувати

Каджа — дід.    

Цікаві факти Редагувати

  • Шао став першою людиною з Нації Вогню, хто підтримував Аанга.