FANDOM

Фонґ — генерал Королівства Землі в період завершальної стадії Столітньої війни.

Історія Редагувати

Fong

Шлях військового Фонґ розпочав за 25 років до завершення Столітньої війни рядовим на передовій. Своєю відважністю і безкомпромісністю на полі бою майбутній генерал привернув увагу командирів, поволі підіймаючись по кар'єрним сходам. Не зважаючи на відсутність спеціальної освіти, Фонґ тим не менш завдяки своїм якостям в бою зміг отримати звання вищого офіцерського складу. Вийшовши з самих низів, він користується авторитетом серед свого гарнізону. 

Фонґ повинен був відповідати за супровід Аватара Аанга в Королівстві Землі до міста Омашу. Однак вражений тією силою, що її продемонстрував Аанг в Північному племені води, перемігши цілий флот Нації Вогню, генерал переконав себе — задля перемоги над Лордом Вогню вистачить лише стану Аватара і вирішив навчити хлопця керувати своїми діями під час прояву своєї найвищої міці. Зметикувавши, що в стан Аватара Аанг входить лише при небезпеці або коли дає волю емоціям, Фонґ запроторив Катару, його найкращу подругу, під землю. Бажаний результат Фонґ отримав, але коштувало йому це серйозними пошкодженнями на базі і невідомо, чим би скінчилося, якби з Аангом раптово не зв'язався Року.