FANDOM

Урокикомікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". Сюжет описує події, які трапилися із головними героями паралельно Другій книзі.

Зміст Редагувати

Комікс Уроки

Перша сторінка.

Тоф вирішила навчити Аанга слухати землю. Вона вимагала від всіх, і в першу чергу від Сокки, дотримуватися тиші. Сокка відказав, що вона може не перейматися, адже в нього купа власних справ. Аанг, в свою чергу, сказав Тоф, що він і так все чудово чує, а тому не думає, що йому варто цьому навчатися. Проте Тоф мала на увазі зовсім не звуки, котрі розповсюджуються в повітрі. Вона хотіла, щоб Аанг навчився слухати землю, вмів почути ворушіння навіть самого крихітного створення в землі. Тим часом Сокка розмірковував, чим йому зайнятися, аж раптом помітив Момо з величезним фруктом в лапах. Занадто багато їжі для маленького лемура, вирішив Сокка й кинувся віднімати фрукт у тваринки. Гонитва за летючим лемуром досягла галявини, де Тоф просила Аанг сконцентруватися. Нарешті Сокка забрав фрукт собі і тепер вже Момо кинувся за ним, а за секунду до "гри" підключився Аппа. Тоф розлютилась й створила під Соккою величезний кам'яний стовп, щоб заспокоїти непосиду. Настав вечір, а Сокка все ще сидів на вершині стовпа. Він благав Аанга допомогти йому спуститися, але урок Тоф ще ні для кого не закінчився.