Фэндом

Аватар Wiki

Суюкі

17статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
1х04 Суюки.jpg
苏琪
Суюкі
Загальна інформація
Нація

Земля

Батьківщина

Острів Кіоші

Вік

15

Рід занять

Воїн Кіоші

Перша поява

Воїни Кіоші

Різне
Друзі

Сокка, Аанг, Катара, Тоф, Зуко, Аппа, Момо

Противники

Озай, Азула, Тай Лі та ін.

Зброя

Віяла, катана

Суюкі - старша дівчина в своєму селі на острові Кіоші в царстві Землі і лідер воїнів Кіоші. Вона почала своє навчання бойовим мистецтвам у віці восьми років і досягла великих успіхів, очоливши своїх подруг.

ІсторіяРедагувати

Царство земліРедагувати

Нічого невідомо про дитинство Суюкі, включаючи те, хто були її батьки, і де вони знаходяться в даний час. Також невідомо, як вона змогла стати лідером воїнів Кіоші в такому юному віці.

Жінки-войовниці не брали участь у війні, дотримуючись нейтралітету, і захищали тільки свій острів. Для цього вони постійно патрулювали узбережжя, побоюючись раптової атаки або проникнення шпигунів Народу Вогню. Саме за шпигунів група під проводом Суюкі прийняла Аанга, Сокку і Катару, які відпочивали на березі.

Досвідченим воїнам не склало труднощів зв'язати трьох підлітків, після чого вони притягли їх до села. Ояджі, глава села зажадав пояснити, навіщо вони прибули сюди, а Суюкі пообіцяла згодувати Унаги тих, хто буде мовчати. Положення спробував врятувати Аанг, заявивши, що він знає саму Кіоші, так як є Аватаром. Однак Суюкі не повірила йому, і воїни Кіоші оточили шпигунів, як наказували Ояджі. На щастя для друзів, Аанг вчасно продемонстрував свої навички магії повітря і розвіяв усі сумніви.

Воїни Кіоші не брали участь у загальних "божевілля" з нагоди повернення Аватара, продовжуючи свої тренування. Під час однієї з них в тренувальний зал увійшов Сокка. Він вибачився за те, що перервав "танець дівчат", а Суюкі попросила вибачення за те, що трапилося на пляжі. Потім Сокка почав хвалитися своїми здібностями кращого воїна села, і дівчата вирішили провчити зазнайки. Суюкі попросила дати їм пару уроків, а під час "уроку" легко відбила всі атаки "кращого воїна", зв'язавши наостанок його руку з його ногою. Але все ж Суюкі чимось сподобався цей нескладний хлопець, тому, коли Сокка вибачився за свою поведінку і попросив взяти його в учні, дівчина погодилася.

Хоча войовниця не упустила моменту, щоб ще раз поставити юнака на місце. В результаті, Сокка був змушений обряди в жіночі обладунки і зробити макіяж. Однак, на подив Суюкі, Сокка дуже швидко засвоїв головний принцип воїнів Кіоші - звернути силу противника проти нього ж, і войовниця була покладена на лопатки.

Навчання ще тривало, коли в зал вбіг Ояджі і оголосив про атаку людей Вогню. Це були солдати принца Зуко верхом на носорогів Комодо. Поки інші воїни Кіоші розправилися з основною частиною загону, Суюкі атакувала Зуко, але невдало. Принц запустив вогненний струмінь прямо в дівчину, і тільки вчасно зреагувала Сокка врятував її.

Аанг розправився з Зуко за допомогою магії повітря і закликав друзів покинути село, і СОКК довелося розлучитися з Суюкі. На прощання він ще раз вибачився за те, що вважав її "просто дівчиськом". У відповідь, Суюкі поцілувала його в щоку і нагадала, що вона й справді дівчина. Наостанок, Аанг осідлав величезного Унаги з бухти і залив пожежа в селі, а воїни Зуко покинули село услід за Аватаром.

Приклад Соккі і його друзів, які всі свої сили вкладали в боротьбу з Народом Вогню, змінив думку Суюкі. Незабаром після того, як вони полетіли, Суюкі і інші воїни Кіоші покинули рідне село і вирушили на війну.

Войовниці зайнялися охороною біженців, які прагнуть потрапити в Ба Сінг Се, і зайняли посади в бухті повного місяця. Сварлива жінка, яка тут всім заправляла, змусила войовниць змити макіяж і переодягнутися в обладунки солдатів царства Землі, тому, коли в бухті з'явилася команда Аватар, Сокка не впізнав Суюкі. Дівчина вирішила трохи познущатися над ним: зажадала паспорт, назвала саркастичним і егоїстичним, а тільки потім поцілувала. Суюкі трохи розповіла про себе та інших воїнів Кіоші, а Катару - про викрадення Аппи. У цей момент, Аанга покликала вагітна жінка, у якої вкрали квитки на пором і гроші. Друзі не змогли перечити білетерку і вирішили добиратися до Ба Сінг Се через Зміїний перевал. Суюкі вирушила з ними, переодягнувшись в обладунки воїна Кіоші.

Уже на Зміїному перевалі, коли на озері здався корабель Народу Вогню, Суюкі розповіла, що солдати щось затівають тут, але все тримається в таємниці. Через хвилину з судна в їх сторону полетів вогненна куля. Сокка виштовхнув Суюкі з-під обвалу, а ось його самого довелося рятувати Тоф. Увечері, під час привалу, юнак ні на крок не відходив від Суюкі, оберігаючи її від будь-якої примарною небезпеки. Пізніше, дівчина сама підійшла до хлопця, який дивився на місяць, і попросила пояснити свою поведінку. Сокка розповів, що втратив близьку людину на Північному полюсі. Сюукі також сказала, що втратила розумного і забавного знайомого. Вона мала на увазі Сокку, але той не відразу це зрозумів. Однак, яскравий місяць в небі не дала цій сцені закінчитися поцілунком.

На наступний день друзі підійшли до розриву в гірській гряді. Вони хотіли перейти його по дну, використовуючи магію води, але їм завадив величезний морський змій. Катару і Аанг вступили в бій зі змієм, поки інші добиралися до іншого берега по крижаній доріжці. Раптово, змій ударом хвоста зруйнував її, і Тоф, не вміє плавати, виявилася у воді. Поки Сокка намагався зняти чоботи, Суюкі вже пливла до тонула дівчині. Тоф була впевнена, що її врятував Сокка, тому поцілувала свого рятівника. Коли ж ситуація прояснилася, вона попросила Суюкі дати їй потонути.

Пройшовши решту перевалу без пригод, група опинилася недалеко від зовнішньої стіни Ба Сінг Се. У цей момент у Інг почалися перейми. Катарі вже доводилася приймати пологи, тому вона роздала всім вказівки і попросила Суюкі допомогти їй. Після успішного народження маленької дівчинки, яку назвали Хоуп, і відльоту Аанга, Суюкі попрощалася з друзями. Їй прийшла пора повертатися назад до воїнів Кіоші. Суюкі почала вибачатися перед Соккою за те, що сталося під місяцем, але той не став її слухати, а просто поцілував.

Через кілька днів, коли воїни Кіоші збирали в лісі ягоди, одна з войовниць виявила клаптики білої шерсті на кущах. Сюукі одразу впізнала біле хутро Аппи. Пройшовши по слідах битви, вона виявила і самого літаючого зубра, який загарчав на дівчину. Сюукі негайно вирушила за підмогою. Повернувшись разом з іншими воительницами, дівчина обережно наблизилася до зубра, кажучи, що вона - один і допоможе йому знайти Аанга. Почувши знайоме слово, Аппа довірився дівчині і дозволив допомогти собі.

Войовниці зняли з нього кайдани і звільнили від голок, які зубр отримав в сутичці зі свінобразом. Однак відразу після цього на галявину виїхали Азула, Мей і Тай Лі верхи на драконівських Мангуст. Вони також знайшли Аппу по клаптиках білої шерсті. Войовниці вступили в бій, але незабаром всі вони виявилися повалені. Тільки одній Суюкі вдавалося стримувати люті атаки Азула. Зрозумівши, що перемогти не вдасться, дівчина наказала Аппе відлітати і знайти Аанга. Їй це вдалося, і Аппа полетів, залишивши Суюкі один на один проти трьох суперниць.

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі