FANDOM

"Стан Аватара" — перший розділ книги Землі. Серія вийшла на екрани 17 березня 2006 року.

Друзі вирішили повернутися до Омашу, аби Бумі навчив Аанга магії землі. Вони роблять зупинку на базі генерала Фонґа, де той, під враженням від дій Аанга на Півночі, пропонує йому негайно битися з Лордом Вогню опираючись на стан Аватара. Тим часом Зуко і Айро зустрічають Азулу, яка передає їм неочікуване послання.

Сюжет Редагувати

База Фонґа Редагувати

2х01 Дух Океану

Жахіття Аанга.

Аанг знову опинився в себе вдома в Південному храмі повітря. Заглянувши в зруйновану будівлю, він, до свого жаху, побачив самого себе. У "близнюка" горіли очі і, відлетівши в бік після потужного пориву вітру, Аанг раптово перемістився в Храм Вогню. Відчинились двері до святилища і він знову був атакований самим собою, цього разу провалившись в глибоку прірву. Тепер Аанг опинився на борту корабля Нації Вогню, а перед ним постала величезна фігура духу Океану. Побачивши різкий рух "близнюка", що спричинив хвилю, Аанг нарешті прокинувся. Він піднявся на палубу човна Племені води, а за ним поспішила Катара. Аанг розповів дівчині про свій сон, сумно сказавши, що виглядав він дійсно страшно.

Вранці друзі попрощалися з Пакку і його співвітчизниками. Майстер подарував Катарі амулет зі святою водою з оази. Аанг отримав сувої магії води, але Пакку нагадав юнаку, що вони не замінять живого вчителя. Сокка, до свого розчарування, отримав лише пораду бути обачним. Пакку розповів, що генерал Фонґ з армії Королівства Землі допоможе їм дістатися Омашу. Катара попросила майстра передати привіт бабусі і Аппа взлетів в небо.

2х01 пропозиція

Друзі зіштовхнулись з пропозицією Фонґа.

Через деякий час стомлені мандрівники прибули на базу, де на них чекала привітна зустріч з фейерверками. Генерал прийняв друзів в своєму кабінеті, вражаючись силою Аватара, яка допомогла Аангу знищити флот Вогню на Північному полюсі. Фонґ не розумів, чому хлопець з такою силою не бажає негайно битися з Лордом Вогню. Аанг відказав, що не знає, як цілеспрямовано війти в стан Аватара, а тим паче як його контролювати. Генерал заявив, що допоможе йому з цим, проте Катара була проти, відрізавши, що в них вже є план, якого вони збираються притримуватися. Тоді Фонґ відвів їх до вікна, показавши поранених, котрих з кожним днем стає дедалі більше, і вимагав від Аанга подумати над тим, аби врятувати їх зараз.

Піздно ввечері Аанг повернувся до Фонґа і заявив, що готовий битися з Лордом Вогню. Повернувшись до кімнати, Аватар розповів друзям про своє рішення. Катара вважала це неправильним, а ось Сокка, навпаки, підтримав Аватара. Обурена дівчина покинула кімнату, не дослухавши пояснення Аанга про те, що чинити все правильно зараз нема часу.

2х01 Сокка Момо

Спроба Сокки і Момо.

Вранці Фонґ приступив до виконання своєї частини обіцянки. Спочатку він спробував особливий чай, який стимулював внутрішню енергію. В Аанга дійсно додалося сил, але виражалося це тільки у виключній балакучості. Наступну спробу зробив Сокка. Він зміг налякати Аанга, на місце своєї голови вставивши Момо, однак нічого не відбулося. Далі Фонґ викликав оракула для ритуалу, що об'єднував всі чотири стихії. В результаті всі присутні були лише забризкані брудом.

Катара знайшла Аанга на стіні фортеці. Вона нагадала йому події в Південному храмі повітря і сказала, що тим, кому він близький, боляче і страшно дивитися на нього в стані Аватара. Аанг відповів, що їй не зрозуміти, як це — спізнитися на сто років і бачити навколо себе страждання. Тоді Катара сказала, що з неї досить і завтра вона не приде.

Вночі Аангу знову наснився жах. Тепер "близнюк" напав на нього на човні Зуко. Вибивши Аанга за борт, той напав на самого принца і сон обірвався. Аанг розбудив Сокку і сказав, що передумав входити в стан Аватара. Сокка знову підтримав друга, заявивши, що Фонґ нічого не зможе зробити, бо перед ним Аватар.

2х01 вихор Аанга

Фонґ досяг свого.

Зранку Аанг переказав генералу свій вибір. Зрозумівши, що хлопець може перейти в стан Аватара тільки в момент небезпеки, Фонґ почав діяти не церемонячись. Солдати схопили Сокку, а генерал запустив свій стіл в бік Аанга, викинувши його на двір бази. Генерал віддав наказ своїм бійцям атакувати Аватара і сам спустився вниз. Попри небажання битися в таких умовах, Аангу довелося ухилятися від кам'яних блоків і гострих списів. Сокка вивільнився з рук охорони і кинувся на допомогу другові. Почувши гуркіт, Катара теж прибігла. Їх спільних сил вистачило, щоб стримувати солдатів, але Фонґ придумав, як повернути нові обставини на свою користь. Легко відбивши атаку Катари, він скрив її під землею. Аанг почав благати генерала припинти. Фонґ жорстко заявив, що йому доведеться продовжити, бо він не бачить саяння. Нарешті Аанг перейшов в стан Аватара. Счастя генерала тривало недовго. Потужний вихор відкинув його назад. 

2х01 зникнення Аватара

Аанг дізнається сенс стану Аватара.

Фонґ повернув Катару з-під землі, крикнувши, що це був лише фокус для реалізації плана. Аанг не чув його і, викораставши магію землі, розкидав в різні боки солдат і пошкодив частину споруд. Неочікувано його дух відділився від тіла і опинився біля Року. Він розповів, що стан Аватара надає йому силу і знання всіх своїх попередників, однак саме в цей момент Аватар дуже вразливий, тому що якщо Аватар помре в такому стані, то цикл переродження буде перервано. Аанг повернувся в своє тіло, з сумом оглядаючи руйнування навколо. Катара обійняла юнака і він попросив в неї пробачення. Фонґ, навпаки, вражений від побаченої сили думав тільки про те, як навчитися керувати Аватаром в цьому стані. Підійшов Сокка і вирубив генерала. Солдати не мали нічого проти, запропонувавши свої послуги ескорту до Омашу. Катара подумала і відмовилась. Вони сіли на Аппу і покинули базу.

Азула вступає в гру Редагувати

2х01 Айро відпочиває

Айро відпочиває.

Після тяжкого тритижневого плавання з Північного полюсу Зуко і Айро зупинилися в санаторії, щоб відновити сили. Звичайно, масажу більше кортів дядько, а похмурий принц сидів на порозі. Айро підійшов до нього, зрозумівши, що саме сьогодні трирічна річниця його вигнання. Зуко знову думав про захоплення Аватара і повернення своєї честі.

Тим часом корабель Азули вже наближався до Королівства Землі. Принцеса особисто вийшла до королівського кортежу, оголосивши, що Зуко і Айро зганьбили Лорда Вогню і якщо воїни завагаються атакувати членів королівської родини, то вона не вагатиметься і особисто всіх знищить. Солдати пішли з палуби і до Азули підбіг капітан з поганими новинами: високі хвилі не дадуть кораблю зайти в порт до опівночі. Принцеса порадила капітану більше піклуватися про виконання її наказів, а не про хвилі, пригрозивши йому смертю. Капітан був змушений підкоритися.

На закаті під пристальною увагою старих сестер-близнючок Ло і Лі Азула тренувалася в створенні блискавки. Почувши, що результат "майже ідеальний", принцеса ще з більшою завзятістю продовжила заняття. В цей момент в санаторії прокинувся Айро, інстинктивно відчувши наближення чогось недоброго. 

2х01 новина Азули

Азула принесла Зуко вістку.

Вранці Айро продемонстрував племіннику свою колекцію мушель, яку він встиг тут зібрати. Однак Зуко нагадав дядькові, що тепер вони сами несуть свої речі і зайвий груз їм ні до чого. В цей момент з'явилась Азула. Принцеса не сподівалась на доброзичливий прийом і відразу перейшла до суті. Вона передала Зуко усне послання від Лорду Вогню, який начебто вирішив пробачити принца і чекає повернення первістка. Зуко не проявив жодних емоцій і Азула вскипіла, обурена тим, що не почула навіть слів подяки, а вона ж не посильна. Принцеса ще раз подивилася на брата і зрозуміла, що йому потрібен час на роздуми. Вона сказала, що приде до них завтра. 

Ввечері, натхненний звісткою, Зуко почав збирати речі, а Айро закликав племінника не довіряти словам його брата, який ніколи і ні за що не шкодував. Принц категорично заявив, що батько любить його і нагримав на "лінивого недовірливого старого, який завжди заздрив своєму братові". 

Рано вранці Зуко один спускався до пристані, як раптом його наздогнав Айро. Принц дуже зрадів, що дядько змінив свою думку. Айро пішов за племінником, насторожено оглядаючи корабель. 

2х01 Зуко і Азула

Зуко накинувся на Азулу.

На пристані вишикувалася почесна варта королівського кортежу. Азула привітала брата й дядька з палуби і віддала наказ капітанові повертатися в країну Вогню. Капітан в свою чергу скомандував підняти якоря, оголосивши, що полонені повертаються додому. Ненароком розкривши хитромудрий план своєї начальниці, він моментально був скинутий у води принцем, а Айро в цей час зайнявся солдатами. Зуко, розправившись з двома охоронцями, піднялся на палубу і напав на сестру, ігноруючи заклики дядька тікати. Азула була досвідченим бійцем і відбила всі атаки принца, заявивши, що батько вважає свого сина помилкою. Відкинувши брата подалі, вона створила блискавку і вже було скерувала її на Зуко. Айро врятував племінника, перехопив руку Азули, перенаправивши блискавку в скелю, а принцесу викинув за борт. Дядько з племінником негайно втекли з корабля. 

Після поразки Азула повернулася до санаторію і показала мешканцям плакат про розшук Айро і Зуко, попередивши, щоб ніхто не смів допомагати зрадникам. Тим часом, захекані втікачі зупинилися на берегу ріки. Зуко дістав свій кинджал і відрізав свій хвіст волосся. Його прикладу послідував і Айро. Вони кинули відрізане волосся в ріку, назавжди попрощавшись з країною Вогню.