FANDOM

Співаючі бабаки

Аанг та співаючі бабаки. («Бібліотека»)

Співаючі бабаки - незвичайні тварини, що живуть в преріях на кордоні пустелі Ши Вонг в царстві Землі. Зовні вони нічим не примітні - маленькі, з пухнастим коричневого кольору хутром, що живуть у величезних колоніях під землею. Вони приваблюють мандрівників з усього світу своїми вродженими музичними здібностями. Бабаки готові повторити будь-яку ноту, видобуту з музичного інструменту або проспівану людиною. Для цього вони висовуються зі своїх нірок, виконують ноту і тут же зникають. Як звичайні бабаки, вони, ймовірно, харчуються комахами і корінням рослин і впадають на зиму в сплячку.

Аанг, щоб трохи відпочити і розважитися, привів до нір бабаків своїх друзів. Він, як "диригент оркестру", виконував одну ноту за одною на сопілці, а бабаки повторювали ноти. Тварини настільки люблять музику, що навіть "відповіли" на саркастичне "тра-ла-ла" Сокки.

Цікаві факти Редагувати

  • Не дивлячись на те, що ці тварини названі в мультсеріалі бабаками, вони більше схожі на Лугових собачок, які висовуються з нори, щоб раніше помітити небезпека, видаючи при цьому пронизливі крики.