FANDOM

Спокійні бджоли — комікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". Сюжет описує події, що відбувалися паралельно Першій книзі.

Зміст Редагувати

Комикс спокійні бджоли

Перша сторінка.

Команда Аватара обережно пробиралась по лісу, оскільки побоювалася зіштовхнутися із солдатами Вогню. Тим часом Момо знайшов вулик бджол-скорпіонів й почав ласувати мед. Одна із цих комах сіла Аангу прямо на ніс. Проте Аватар, навідміну від Сокки та Катари, зберіг спокій, вважаючи, що має особливий зв'язок із природою і всіма живими створіннями. Однак з кожною хвилиною бджіл становилось дедалі більше, доки Аанг повністю не щез за цією "ковдрою". Необхідно було не рухатись і не видавати звуків, аби не тривожити комах, та Момо, опустившись з дерева, гучно заверещав, злякавшись свого хазяїна. Аанг негайно створив повітряну сферу й скинув з себе бджіл, а за секунду вже біг щодуху від розлюченого рою. Вдалині в небо підіймався густий стовп дима, й Аанг поспішив туді, сподіваючись, що дим відволіче комах. Так і сталося, правда, поруч із вогнищем сидів солдат Вогню, який негайно направив на Аватара свого гострого меча. Аватара врятувала все та ж бджола, сів на цей раз на нос солдата. Аанг порадив йому не рухатися і накивав п'ятами.