FANDOM

Року — Аватар з Нації Вогню, якому передувала Аватар Кіоші і наступником якого став Аватар Аанг. Дух Року став для Аанга справжньою спрямовуючою силою на шляху хлопця до завершення Столітньої війни.

Історія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Року народився в столиці Нації Вогню і в роки свого дитинства був найкращим другом тодішнього принца Созіна. Вони були нерозлийвода, але їх шляхи розійшлися в шістандцять років — Мудреці вогню оголосили Року Аватаром. В день, коли він повинен був залишити рідний край і слідувати своїм новим обов'язкам, Созін подарував йому свій головний убір коронованого принца. 

Аватар Редагувати

Вивчення стихій і Стану Аватара Редагувати

Першою зупинкою аватарських подорожувань Року став Південний храм повітря, де його тренували майстри сили повітря. Тут він також добре подружився із Гіяцо, якій в майбутньому стане монахом храму і наставником Аватара Аанга. 

Після років тренуваннь магії повітря він поїхав до Північного племені води. Сила води давалася природженому магу вогню особливо важко, але з часом він і її опанував. Потім Року вирушив до Королівства Землі. Його вчитель, Сад, був, за словами Року, безкомпромісним, впертим та грубим, але чоловіки знайшли спільну мову. 

Наостанок залишилося навчання керування станом Аватара. Року провів п'ять місяців в Храмі Вогню на острів Напівмісяця тренуючись під наглядом Мудреця Каджи. Не маючи особливих успіхів в медитації, Року вирішив використати силу зимового сонцестояння. Хоча таким чином йому вдалося увійти в стан Аватара, але він не зміг відповідати за свої рухи і знищив половину храму, а також призвів до виверження вулкану. В якості покарання Аватар власноруч відновлював зруйновану частину споруди і тільки потім тренування поновили. Після першої невдачі Року став більш терплячим та досконало вивчив стан Аватара. 

Повернення в Націю Вогню і конфлікт із Созіном Редагувати

Року повернувся на батьківщину через дванадцять років вже Абсолютним Аватаром. Незважаючи на те, що минуло багато часу, Созін, який за цей період став Лордом Вогню, все ще вважав його своїм кращим другом. Зустрівшись після довгої розлуки, Аватар і Лорд Вогню, забувши про всілякі формальності, обійнялися. Через декілька місяців Року одружився на Та Мін, коханні своєї юності. Під час весілля Созін відвів Року в бік, аби розповісти про власне уявлення майбутнього.

Созін висловив своє бажання розділити з іншим світом "безпрецеденте багатство" їх країни, але Року навіть слухати про такое нічого не хотів. Він наголосив на тому, що народи повинні жити в рівномазі і гармонії між собою. 

Проте, не дивлячись на застереження, Лорд Вогню утворив колонії в Королівстві Землі. Року дізнався про це з часом і, розгніваний, увірвався до тронної зали давнього друга, вимагаючи пояснення. Змінившись у ставленні, Созін атакував його. Однак Року увійшов в стан Аватара і без проблем переміг товариша. Року пощадив Лорда тільки в знак їх колишньої дружби, пообіцявши, що, якщо така політика повториться, йому не залишиться нічого, окрім як вбити його.  

Смерть Редагувати

Після цієї сварки Року не бачився із Созіном 25 років. Більшу частину часу Аватар провів на острові разом зі своєю родиною. Одного дня трапилося виверження вулкану, настільки потужного, що коливання землі відчував навіть Созін знаходячись за тисячі миль звідти. Року організував евакуацію мешканців, а сам кинувся зупиняти стихію. Незабаром на своєму драконі прилетів Созін, вважаючи за потрібне допомогти. Але навіть удвох їм нічого не вдалося зробити з силою природи. Почавши бігти подалі від епіцентру, Року натрапив на кратер із отруйними газами й почав втрачати свідомість. Созін, дивлячись, як життя згасає в очах старого друга, відмовився його рятувати, вважаючи, що без Аватара в нього вдасться втілити всі свої наміри в реальність. Перш, ніж померти в лаві, до Року ще встиг прилетіти його дракон Фенґ, накривши свого володаря.