FANDOM

Реліквії — комікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". Сюжет описує події, що відбувалися із головними героями паралельно Першій книзі.

Сюжет Редагувати

Комікс Реликвії

Перша сторінка.

На шляху до Північного Племені Води друзі зупинилися в невеличкому високогірному селищі Королівства Землі, щоб закупити припаси. Увагу Аанга привернув торговець рідкостями. Серед різноманітних предметів Аватар побачив старе намисто Повітряних кочівників. Проте торговець відказав, що воно зовсім не старе, а купив він його у одного чоловіка в обмін на цілющі трави два дні тому. Аанг нічого не розповів щодо цього Соцці та Катарі, які були переконані в смерті всіх магів повітря, а коли друзі заснули, взяв посох та полетів до засніжених вершин. Пошуки Аанга виявилися недовгими. Ще в сутінках він побачив нечеличку ступу із синьою стрілою і навершя з емблемою Повітряних кочівників. Неподалік були ще освітлені зсередини пещери і Аанг подався туди. Там було багато речей, які належали його народові, і одинокий монах, що сидів обличчям до стіни. Аанг привітався із незнайомцем, а за секунду опинився обплутаний сіткою і оточений солдатами Вогню. Це була пастка, майстерно вигадана адміралом Жао. Роль монаха зіграв той же торговець, який торгував артефактами. Жао розповів Аангу, що цю стратегію захоплення магів повітря, що уникали розправи, почав використовувати ще Созін і тепер вона допомогла спіймати останнього із них. Аанг, в свою чергу, теж був не проти згадати минуле. Раптово він утворив торнадо, перепригнув до труби й дунув в неї, оглушивши ворогів. Далі Аанг скочив на дзигу незвичних розмірів. Розкрутивши її, він створив вихор, що заповнив всю пещеру, а сам спокійно втік. Аанг повернувся в табір вже вранці і друзі були серйозно стурбовані його відсутністю. Дивлячись на його сумне обличчя, Катара подумала, що йому тоскно, бо гори нагадують йому про його народ. Аанг погодився, що деякі монахи дійсно могли бути тут.