FANDOM

Поклик природи — один із трьох канонічних коміксів, які компанія Nickelodeon випустила в якості превью до Книги Вогню. В ньому розповідається, як Сокка вирішив зробити з Боско справжнього ведмедя і що з цього вийшло.

Зміст Редагувати

Комікс Поиклик природи

Перша сторінка.

Під час однієї із зупинок кораблів Південного племені води Сокка і Тоф від душі нареготалися від манер королівського ведмедя Боско, який півгодини вечеряв маленькими шматками м'яса на паличці. Однак Соцці стало не до жартів, коли він знайшов ведмедя у своєму наметі. Виявилось, Боско полюбляє комфорт і зовсім не любить спасти на вулиці. Наступного ранку Сокка став свідком ще більш дивної сцени. Цар Землі читав Боско витримки з енциклопедії про поведінку диких ведмедів. Сокка попросив у царя подивитися книжку й... порвав її. Він заявив, що сам навчить Боско бути справжнім ведмедем. Цар був в захваті від цієї ідеї.

Першим уроком повинна була стати добича їжі. Сокка відвів Боско і царя до селища, на вершині якого знаходився вулик бджіл-скорпіонів. На жаль, для ведмедя залізти на дерево виявилося неможливо, оскільки в нього був манікюр на пазурах і псувати його тварина наміру на мала. Тоді Сокка запропонував піти порибалити. До подиву юнака, цар вручив Боско вудку. Сокка розлютився і поліз до води, щоб показати, як потрібно ловити рибу справжнім ведмедям. Бурхлива течія за секунду віднесла геть невдалого рибалку. Невдача тільки підхльоснула Сокку. Він знайшов ведмедю пещеру, де той міг би жити. Перепоною став свинобраз, котрий вигнав юнака зі своєї домівки. Сокка намагався змусити ведмедя ричати, аби той навчився охороняти територію, проте Боско вмів тільки мелодично свистіти. Сокка атакував ведмедя, щоб навчити його самозахисту... І "відключив" це величезне створіння одним ударом.

До вечора Сокка остаточно втомився і вирішив, що марно витрачає час. А ось цар був іншої думки. Спостерігаючи за уроками Боско, він зрозумів, наскільки сам мало знає про реальний світ, як і Боско про життя в дикій природі. На подив Сокки, цар розірвав дорогу мантію, осідлав Боско і оголосив, що збирається вивчати Королівство Землі як жебрак. Він подякував юнака за гарний урок і відправився на зустріч пригодам. Такого Сокка аж ніяк не очікував, але йому дісталася справжня корона Королівства.