FANDOM

"Повернення в Омашу" — третій розділ книги Землі. На телебаченні серія вийшла 7 квітня 2006 року.

Друзі повертаються до захопленого Омашу, щоб знайти Бумі. Вони зустрічають рух спротиву проти панування Нації Вогню, які доповідають їм, що цар здався без бою. В цей час Азула шукає спільників для виконання своєї місії і теж прибуває до Омашу.

Сюжет Редагувати

Пошуки Бумі Редагувати

Аанг не міг повірити, що війна торкнулася Омашу. Катара з сумом погодилась, що це жахливо, але треба рухатися далі. Вона запропонувала знайти іншого вчителя магії землі. Проте Аанг відмовився йти доки не знайде свого друга Бумі. В місто команда Аватара потрапила через таємний вхід — каналізацію. Не дивлячись на жахливий запах, зараз це був єдиний шлях для них. Більш за все не пощастило Соцці, оскільки Аанг і Катара за допомогою магії очищали собі шлях від смердючої рідини, а йому довелося мало не з головою занурюватися в неї.

Подолавши труднощі, трійця вибралася на поверхню одієї з вулиць Омашу вже пізно ввечері. Аанг і Катара швидко вимили та висушили брудного Сокку. До жаху парубка, йому до обличчя присмокталися два невеличких створіння, які він не міг відірвати. Аанг закликав Сокку не репетувати, пояснивши, що це звичайні рожеві п'ятиніжки, варто їх почухати по голові і вони самі відпустять "жертву". Раптово в кінці вулички з'явилися солдати. Виявилось, в місті ввели комендантську годину. Солдати не стали затримувати перехожих, але старшого охоронця зацікавили п'ятна на шиї Сокки. Катара на ходу вигадала хворобу — пентапокс — дуже заразну. Сокка підтримав сестру і зробив страдницьке обличчя. Охоронець раптом дійсно згадав про існування такої хвороби і разом зі своїми людьми забрався геть. 

Поки друзі шукали місце, де могли тримати Бумі, жінка нового губернатора Омашу прогулювалася вечірнім містом разом зі своєю дорослою дочкою Мей і маленьким сином Том-Томом. Мей вважала місто надто нудним, оскільки тут нічого не відбувалося, а ось її мати, навпаки, задовольняв стан справ. Цей момент використали повстанці і скинули на них валуна на членів правлячої родини. Не знаючи про це, Аанг поспішив не допустити приземлення, знищивши камінь. Гуркіт привернув увагу і жвава Мей здійняла гонитву за командою Аватара, вважаючи їх повстанцями. Катара, створивши льодяного щита, відбила кинджали, а Аанг обрушив на шляху супротивниці будівельні ліса. Наступна її атака прийшлась на порожнє місце, бо друзі неочікувано провалилися під землю. Мей розчаровано видихнула і повернуся назад.

Трійця опинилась в схованці повстанців. Аанг був впевнений, що Бумі тут і очолює спротив, але лідер повстанців розповів, що в день атаки їх цар без бою здався загарбникам. Тоді Аанг запропонував людям припинити нерівну боротьбу і тимчасово відступити, щоб зібратися із силами. Не дивлячись на те, що лідер був проти такого плану, Аватара підтримала більшість повстанців. Проблема полягала тільки в тому, як вивести з міста тисячі людей. Згадавши нещодавні події, Сокка запропонував всім захворити на пентапокс.

Використовуючи рожевих п'ятиніжок незабаром більшість жителів вкрилися червоним висипом. Сокка додатково попередив їх, що треба поводити себе як хворі. Аанг не пішов з друзями, вирішивши зробити ще одну спробу знайти Бумі. О півдні натовп "хворих" рушив до городських воріт. Охорона в паніці розбіглася хто куди. Спостерігаючий за всім цим губернатор наказав негайно очистити місто від хворих, дозволивши їм піти. В своїх пошуках Аанг вийшов на Флопсі, який був обмежений кайданами. Юнак звільнив його і був облизаний добродушною тваринкою. Верхи на Флопсі Аанг відправився далі. Тим часом, залишившись без господаря, Момо забрався в дитячу кімнату королівського палацу, де стояла тарілка з горіхами. Його хвіст дуже сподобався Том-Тому і він зірвав лемура зі столу. Навідміну від малюка, Момо це зовсім не подобалося і він поспішив зібратися звідси. Дитина побігла за новою іграшкою і через контейнер системи доставки опинилась з натовпом за стіною міста.

Пізно вночі Аанг і Флопсі прийшли до табору повстанців із порожніми руками. Їм вказали на присутність немовляти, який незрозумілим чином опинився тут. Жінка губернатора була вбита горем через зникнення сина, а сам губернатор винив у всьому повстанців. Катара тим часом гралась з Том-Томом біля вогнища, заперечуючи слова очільника постанців про те, що немовля має обличчя вбивці. Раптово в небі замайорів драконячий яструб з посланням. Аанг прочитав листа з пропозицією губернатора щодо обміну Том-Тома на Бумі. Усвідомлюючи, що це може виявитися пасткою, Аватар все ж таки вирішив піти в місто. Сокка і Катара вирушили разом з ним.

Азула змінює тактику Редагувати

На своєму човні принцеса Азула вислухала пораду від близнючок Ло і Лі. На їхню думку, подорож з королевською вартою позбавляє принцесу раптовості при захопленні Зуко і Айро. Азула погодилась з ними, відмітивши, що в цьому випадку невеличкий елітний загін більш прийнятніший варіант.

Для початку Азула відвідала цирк Вогню, де працювала її давня подружка Тай Лі. Дівчата обнялися і принцеса відразу перейшла до справи. Вона акцентувала увагу на навколишнє оточення, мовляв воно не підходить для дочки благородного чоловіка, і запропонувала Тай Лі піти з нею, щоб вистежити зрадників Айро і Зуко. Дівчина пригадала веселого стариганя, але відповіла, що в цирку вона почуває себе дуже добре. Азула погодилась з подругою і відказала, що приде на шоу. Тай Лі, дещо напружившись, запевнила її, що обов'язково виступить сьогодні.

Ввечері під час виступу Тай Лі принцеса наказала власнику цирку прибрати страхувальну сітку, щоб додати номеру гостроти відчуттів. Власник намагався пояснити, що це проти правил, але Азулі прийшла в голову нова ідея. Їй ніхто не міг відмовити, і Тай Лі продовжила номер над палаючою сіткою. На додачу, Азула наказала випустити на арену хижаків. Її вимога була виконана.

План Азули вдався. Навідавшись до гримерки Тай Лі, вона отримала згоду приєднатися до пошуків.

Битва в Новому Озаї Редагувати

Наступною зупинкою Азули став Омашу. Перед палацом вона і Тай Лі зустрілись із Мей. Мей, ще не вислухавши мету появи подружок, погодилась на все, аби тільки покинути униле, на її погляд, місто. Пізніше Азула прийняла доповідь від губернатора, який розповів про обмін в опівдні і про епідемію. Азула звинуватила його в некомпетентності і відрізала, що візьме заколотників на себе, а поки негайно перейменовує Омашу в Новий Озай.

Команда Аватара першою прибула до потрібного місця. Незабаром з'явилися Мей, Тай Лі і Азула. Бумі, закутого в особливий ящик, з якого виглядала тільки його голова, опустили на ланцюгу підйомного крану. Раптом Азула заявила, що угоди не буде, визнавши обмін царя на дитинча нерівним. Аанг помчав за ящиком з Бумі і, на подив принцеси, легко ухилився від випущеного нею струменя полум'я. Зрозумівши, що перед нею маг повітря, Азула побігла за ними. Аанг намагався розбити ланцюг крану. Тим часом Сокка і Том-Том дули в свисток, зовучи Аппу, а Катара відбивала атаки Мей і намагалася стримувати спритну Тай Лі. 

Азула першою дісталася до вершини і метнула струмінь полум'я в ворогів. Аанг, однак, встиг вчасно розбити ланцюг і коробка разом з ними полетіла вниз. Аанг створив повітряну кулю, щоб пом'якшити падіння і коробка покатилася по системі доставки. Побачиваши це, Азула негайно сіла в контейнер і погналася за ними. Вона швидко наздогнала втікачів, але Аанг зміг відбити всі її атаки. А на будівельних лісах Катарі вдалося заморозити руку Мей, тим самим знерухомивши супротивницю. Тай Лі, усвідомивши, що перед нею маг, заблокувала ці Катари, тимчасово позбавивши дівчину магії води. На щастя, прилетів Сокка на Аппі і величезний бізон одним лише помахом хвіста відкинув обох. 

Сокка і Катара знайшли Аанга, однак він не зміг перемістити коробку на Аппу і далі помчав по стрічці. Азула пустила слідом за ними вогняне колесо і тоді в бій вступив Бумі, зупинивши і атаку принцеси, і її саму перегородкою. Нарешті спустившиь до кінця, цар почав пояснювати все Аангові. Він розповів йому про джинги — те, як маг спрямовує свою енергію. Аангу було відомо про позитивний і негативний джинги, але він здивувався, почувши, що існує ще й нейтральний джинг, а загалом їх ще 82. Саме нейтральний джинг важливий для магії землі і саме через нього Бумі не може зараз покинути Омашу, вичікуючи сприятливого моменту для завдання удару. Цар попрощався із засмученим Аангом і за допомогою магії землі відправився нагору. 

Азула, Мей і Тай Лі разом покинули місто. Почувши про Зуко, Мей посміхнулася. Крім того, Азула оголосила, що тепер в них є і третя ціль — Аватар.

Ввечері Аанг тихо повернув Том-Тома батькам. Вони були дуже счастливі, побачивши дитину, і Аангу також стало тепло на душі, дивлячись на родину.