FANDOM

"Люди Водяного племени здатні пристосовуватися до багатьох речей, вони мають глибоке почуття спільності та любові, яка тримає їх разом за допомогою чого завгодно".

--- Айро до Зуко про природу Водяного племені. [1]                                                                                           

Водне плем'я - це колективний термін для нації людей, які практикують мистецтво Магії води. Це одна з первинних чотирьох народів, і її громадяни в основному мешкають в північних та південних областях земної кулі, поблизу обох полюсів. Багато людей етнічної групи водяному племені також живуть у Об'єднаній Республіці, і є невелика спільнота водних водоростей, які заповнюють туманний болото в Королівстві Землі, хоча вони були ізольовані від їхніх племен поколінь, а інші не знали про їх існування, доки вони були спіткнулися на Аватара Аанга, Катари та Сокки. [2]Люди Водяного племени, як правило, мирні і прагнуть жити в гармонії з природою та іншими народами світу. Існує два основні підрозділи Водяного племені, Північне плем'я та Південне плем'я, хоча обидва вони були принаймні де-юре керовані північним вождем до 171 AG. [3] Незважаючи на свій мирний характер, всі три групи сприяли важливим битвам в кінці Столітньої війни. Північне Водне плем'я відповідає за головне поразку військово-морського флоту Fire Nation, що призвело до загибелі одного з найбільш помітних командувачів цієї країни, адмірала Чжао [4], а Південна водна плем'я та плескання туманного болота взяли участь у вторгненні Вогненна нація в день Чорного Сонця. [5]Хоча в минулому відбувся значний обмін між Північчю та Півднем, контакт між двома племенами був перерваний через хаос війни [6]. Хоча зв'язок відновився пізніше, [7] напруженість залишалася між племенами [8] і погіршилася після спроб Уналака переосмислити Північний контроль над переважно автономним півднем через військову окупацію, яка кинула Водну пледову на коротку громадянську війну [9]. Проте після подій Гармонічної конвергенції та подальшого поразки Уналак північні війська відійшли, а південна водна плем'я отримала повну незалежність від Півночі, а Тонрак обрали його новим начальником [10].Водне плем'я є менш потужним, ніж Землеве Королівство та вогню, через географічне розташування та невеликий розмір його населення та економіки. Економіка залежить від океану, враховуючи місце розташування країни та відсутність ріллі, очевидних виробничих потужностей або мінливих ресурсів. Водне плем'я вступив у глобальний конфлікт, відомий як Столітня війна проти вогню нації впродовж життя Аватара Аан. Південне плем'я було вигнано на межу зникнення через серію руйнівних набігів [11], і Північне плем'я виявилося нездатним надати будь-які ресурси для війни за її межами. З закінченням війни почалося зусилля з реконструкції Південного племені, відновлюючи зв'язок між двома племенами[4]. Через сімдесят років після закінчення Столітної війни Водна плем'я отримала значний вплив у світових справах, з двома представниками в Раді Об'єднаної Республіки, одній для Південної племені, а іншу - для Північного племені. Останній представник останнього, Тарролок, був головою ради, перш ніж його таємне минуле було виявлено в 170 AG. [12] Водна плем'я втратила руку в уряді Об'єднаної республіки, коли рада була розпущена після революції проти згинів [13].