FANDOM

Острів Кіоші - невеликий острів, що формально належить Царству Землі.

Названий на честь відомого аватара, який жив на території цієї землі до появи Аанга, і навіть до початку столітньої війни. Найцікавіше полягає в утворенні острова. Колись він був територією континенту. Проте розбіжності між аватаром Кіоші і жорстоким завойовником Чином призвели до того, що Кіоші за допомогою магії відокремила шматок землі від континенту і віддалила його на кілька кілометрів від берега. Чин-завойовник, залишився на обриві, який впав разом з тираном. Через це в місті, розташованому недалеко від місця загибелі, ненавидять аватара. У цьому місті в другому сезоні над аватаром влаштовують суд, в якому бере участь і дух Кіоші. Незважаючи на очевидні факти невинності, головний суддя оголошує Аанга винним і, за допомогою рулетки, йому випадає покарання - скупатися в киплячому казані. Однак, Аанг рятує місто від нападу загону Вогню, що дозволяє повернути йому прихильність громадян.

На острові знаходиться невелике селище з головною вулицею, що починається статуєю Кіоші, і що закінчується її храмом. У храмі зберігаються особисті речі аватара Кіоші - чоботи, які мають дуже великий розмір для жіночої ноги; також її кімоно і віяла. Острів має власну армію, що складається з невеликого загону воїнів Кіоші.

Воїни навчаються бойовим мистецтвам у спеціальній школі, яка розташована в самому селищі. У школі можуть навчатися тільки дівчата. Однак, це правило порушується під час візиту Аанга. Сокка закохується в голову воїнів - Суюкі, яка навчає його майстерності бою Кіоші. Щоправда для цього йому доводиться одягти жіноче бойове кімоно - ще одне правило навчання. Воїни кіоші мають власну розмальовку і зброю - парні віяла. Також вони використовують іноді щити для захисту.

Азула4

Азула перемагає Суюкі.

Протягом столітньої війни острів зберігає нейтралітет. Але вступає у війну за кілька тижнів до взяття Ба Сінг Се силами Вогню. Зокрема відомо, що воїни Кіоші допомагали переправляти біженців через протоку.

Азула, Мей і Тай Лі переодягаються воїнами Кіоші, щоб постати перед Царем землі як віддані вояки. Однак, на ділі це маскування дозволяє їм проникнути до палацу і влаштувати переворот за участю таємної поліції. Пізніше, після поразки Озая, Тай Лі залишиться воїном Кіоші і зав'яже міцну дружбу з ними.

Випадкова вікі