FANDOM

Warden

Начальник в'язниці — жорстокий та імпульсивний наглядач в'язниці Нації Вогню для магів землі, розташованої у водах підконтрольних країні Вогню. Він гнув жорстку лінію як по відношенню до в'язнів, так і до команди човна, і послідовно знищив у своїх "слуг", якими він вважав в'язнів, всяке бажання до спротиву.

Історія Редагувати

Warden firebending

Начальник розлютився, коли його перебили.

Начальник в'язниці з'являється в епізоді "Ув'язнений". Він зустрічає групу в'язнів, звинувачених у використанні магії землі, серед яких була Катара, вимагаючи від них поваги і сподіваючись знайти спільну мову. Однак, варто було одному старцю лише чхнути під час промови наглядача, як той наказав замкнути його в карцері на тиждень. 

Warden dropped in the water

Начальник зі своєю охороною за мить до падіння у воду.

Створивши настільки нестерпні умови для ув'язнених, він, здавалося, повністю підкорив їх, відбивши усіляке бажання до втечі, а тому, коли Катара намагалася підняти людей на повстання, самовдоволено спостерігав як тирада дівчини зіткнулася із цілковитою пасивністю слухачів. Навіть коли Аанг доставив на палубу вугілля, а Катара закликала дати відсіч поневолювачам, чоловік зберігав спокій, переконаний, що в'язні не зважаться на наступ. Але знайшовся той, хто вирішив більше цього не терпіти. Юнак Хару метнув в голову начальника декілька невеличких шматків вугілля, чим спровокував бій. Начальник віддає наказ не жаліти нікого і приймає безпосередню участь в придушенні повстання. Він непогано тримався, та незабаром був переможений. Тайро, ватажок в'язнів, здійняв начальника і варту з його оточення в повітря на шматі вугілля, а потім, без жодних вагань, скинув у воду. 

Скоріше за все, він загинув, оскільки перед цим благав Тайро помилувати його, ссилаючись на невміння плавати.