FANDOM

Магія вогню — один з чотирьох елементів стихій, здатність контролювати вогонь. Унікальність магії вогню в порівнянні з іншими стихіями в тому, що магу не обов'язкова наявність стихії в природі — він може самотужки створювати вогонь в будь-яких умовах. Для цього маг вогню використовує свою ці. 

За словами Айро, вогонь — елемент сили. Магія вогню відрізняється агресивним атакуючим стилем й невеликою кількістью захисних прийомів. Головна мета мага вогню — подавити супротивника своєю потужністю. 

Витоки Редагувати

В епоху Рави люди отримували стихію вогню від лева-черепахи, який оберігав їх місто, шляхом магії енергії. Можливість користуватися елементом їм надавалася коли вони відправлялися в хащі духів, але виключно на час подорожі. Однак з'явився той, хто вирішив привласнити силу. Юнак на ім'я Ван, бажаючи кращого життя, після повернення з хащів духів не звернувся до лева-черепахи, аби повернути магію, натомість влаштував спробу вкрасти припаси можновладців задля прожитку інших селян. Авантюра завершилася невдало: він був схоплений вартою і вигнаний з міста. Зберегти стихію в себе йому вдалося в обмін на обіцянку левові-черепасі більше ніколи не повертатися. Зрештою, Вану вдалося зробити те, чого до нього нікому не вдавалося: потоваришувати із духами. Знання про те, яким чином слід користуватися вогнем, він отримав від драконів з хащів. Магія стала частиною його тіла, а не лише інструментом для захисту, як це сприймали інші. Через деякий час односельці Вана вирішили теж знайти собі місце серед духів, не бажаючи більше виживати в поганих умовах. 

Люди вивчали магію вогню від драконів, колись населявших землю. Перші люди епохи Аватара, що опанували стихію під наглядом драконів, стали відомі як Воїни Сонця, зрозумівши зв'язок між вогнем власних душ, вогнем драконів і сонцем. У залишках колись величної цивілізації Зуко і Аанг дізналися, що магія вогню являє собою енергію і життя. Істинний сенс стихії був сплюндрований, забутий і перетворений на жорстокість за роки Війни. Королівська родина тільки заохочувала думку про використання вогню як засобу руйнування. 

Маги вогню черпають свою силу від Сонця, комет, ядра планети, вулканічної енергії, блискавок і інших природніх явищ пов'язаних із вогнем. Сонячне затемнення зводить нанівець силу мага вогню через прямий зв'язок стихії із Сонцем. Вплив Сонця на вогонь демонструється під час битви Зуко проти Катари в ході облоги Північного племені води.  

Прийоми і техніки магії вогню Редагувати

Маги вогню використовують свою внутрішню енергію для створення полум'я, що різко контрастує з іншими магіями стихій, де ці використовується виключно для напрямку сили стихії. В магії вогню ключовим є позитивний дзінг, тобто атака набагато важливіша оборони. Саме тому захисних технік в магії вогню дуже мало.

Основи магії вогню Редагувати

Вогняна куля: основна техніка. Ударом кулака створюється маленька куля. Послідовні удари дозволяють вести тривалу атаку. Розмір кулі залежить від попередньої підготовки, концентрації і майстерності. Великі кулі летять повільніше за маленькі.

Вогняний струмінь: основна техніка. Зазвичай струмені випускають з пальців, кулаків, долоней або ступней. Ширина струменя залежить від досвіду мага і площі поверхні, з якої поступає. Прийом часто використовується соладатами країни Вогню для руйнування споруд чи будівель.