FANDOM

КіошіАватар з Королівства Землі, якій передував Аватар Курук і яка стала наступником Аватара Року.

Історія Редагувати

При житті Редагувати

Кіоші народилася в 312 році ДГ на півострові в південно-західній частині Королівства Землі. Про своє призначення бути Аватаром вона дізналася в шістандцять років, після чого відправилася подорожувати світом, щоб опанувати інші стихії та навчитися керувати станом Аватара. На півострові, де жила Кіоші, існував ринок біля моря, на якому свавілля чоловіків по відношенню до жінок було розповсюдженим явищем. Врешті-решт, вже після того, як вона перетворила півострів на острів, Кіоші вирішила покласти край беззаконню, зокрема почавши навчати дівчат самозахисту. Ці жінки стануть відомі як воїни Кіоші і продовжать свою справу оберігати острів від небажаних гостей й після смерті їх вчителя. 

Kyoshi and Chin

Кіоші створює свій власний острів.

В роки життя Кіоші тодішній 46-ий цар Землі не користався популярністю серед свого народу. Це дозволило полководцю на ім'я Чин розпочати війну з метою підкорити весь континент собі і він майже реалізував свої грандіозні плани. Зрештою, недоторкнутими залишились тільки Ба Сінг Се і півострів, де жила Кіоші. Тиран зібрав величезну армію і виступив до Кіоші із вимогою здатися. Він був готовий битися із Аватаром, однак вона увійшла в стан Аватара і відділила півострів від материка. Військо розбіглося від страху, а Чин, залишившись на вузькому уступі, впав у воду і потонув. 

Kyoshi defeats Earth King's guards

Кіоші зупиняє охорону царя.

Через деякий час після загибелі Чина Кіоші була викликана царем Землі в Ба Сінг Се, де розпочалося народне повстання. Незадоволені владою 46 царя Землі, люди почали знищувати все, що асоціювалося в них з "колишньою владою", в тому числі стародавні артефакти, витвори мистецтва історичної і культурної важливості. Цар вимагав від Кіоші зупинити безлад в будь-який спосіб, але Аватар відмовилася, вважаючи, що правитель сам винен, адже призвів до такого стану. Тоді цар віддав наказ заарештувати її. Кіоші без зайвих проблем перемогла царську гвардію і тільки після цього він погодився на компроміс: звичайні жителі отримують нові права і привілеї, а в обмін Кіоші повинна захистити культурну спадщину Ба Сінг Се. Кіоші стала відповідальна за створення елітного підрозділу, чиїм зобов'язанням було зберігати мир та спокій в столиці, а відомим він став під назвою Дай Лі.

Кіоші померла у 82 році ДГ у віці 230 років, що робить її найстарішим в історії Аватаром і людиною загалом. Її донька Коко взяла на себе відповідальність над островом Кіоші, а дух Аватара перевтілився в Року з Нації Вогню.

Спадщина Редагувати

1х04 Статуя Кіоші

Статуя Кіоші на її острові.

Після смерті Кіоші острів, який вона створила з півострову, був названий на її честь. Мешканці острову звели її статую й збудували храм, куди збирали речі, які належалі Аватару. Навідміну від них, колишні воїни армії Чина, які побудували селище на березі материка, були впевнені, що Кіоші вбила їх лідера. Тому кожен рік в день смерті Чина вони "святкували" День Аватара, під час якого спалювали дерев'яні статуї Аватарів.   

Роль в житті Аанга Редагувати

Kyoshi appears

Кіоші оволоділа тілом Аанга.

Коли Аанг потрапив до селища Чина, тутешні мешканці звинуватили його, як перевтілення Аватара, у вбивстві їх об'єкта захоплення. Під час судилища Кіоші тимчасово оволоділа тілом Аанга й розповіла людям правду. Потрапивши в світ духів після смертельного поранення від Азули, Аанг зміг вперше побалакати з Кіоші. Вони вибачилася перед Аангом за події в селищі Чина і розповіла про створення Дай Лі та повстання в Ба Сінг Се, відмітивши, що ніколи не можна знати, до чого призведе те або інше твоє рішення.

Перед битвою із Озаєм Аанг звернувся до Кіоші за порадою. Жінка нагадала йому, що смерть Чина принесла мир, причому, якби було необхідно вбити його заради миру — вона б зробила це. Коли дух Кіоші зник, Аанг відказав сам собі, що міг би і не радитися із нею, адже шукав інший шлях закінчити бій, нікого не вбиваючи.

Роль в житті Кори Редагувати

Avatars

Кіоші серед інших Аватарів у видінні Кори.

Аватар Кора встановила зв'язок з Кіоші та іншими Аватарами, коли втратила надію на повернення магічних здібностей. Півроку потому Кіоші знову з'явилася у видінні Кори, враженої темним духом, і сказала, що вона повинна воз'єднатися з духом Аватара, інакше цикл Аватара зупиниться. Коли дух Аватара був знищений і зв'язок Кори з минулими життями обірався Кіоші в її видінні зникла однією з перших.   

Цікаві факти Редагувати

  • Слово "кіоші" означає на японській мові "вчитель". 
  • В китайській мові "кіоші" — восьма ступіть чорного поясу майже во всіх бойових мистецтвах Китаю. 
  • В серії "Південний храм повітря" можна помітити, що в залі со статуями Аватарів, статуя, яка передує статуї Року, не зображає Кіоші. Можливо, це сталося через те, що образ Кіоші ще не був остаточно створений на момент цієї серії.
  • Кіоші перший відомий Аватар, в якого були нащадки — дочка Коко. 
  • Парадоксально, що воїні Кіоші і Дай Лі, створені Кіоші з метою покращити Королівство Землі, були використані принцесою Азулою для захоплення Ба Сінг Се.
  • Кіоші пережила три прильоти комети Созіна. 
  • Кіоші єдина відома жінка, яка могла використовувати магію лави. 
  • За словами розробників, Кіоші мала романтичні відносини як з чоловіками, так і з жінками.