FANDOM

DVD Book 3

Книга 3: Вогонь — третій сезон мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". Навідміну від інших сезонів, містить 21 епізод. Цей сезон присвячений опановуванню юним Аватаром магії вогню.

Книга 3 — це останній сезон мультсеріала. Вивчення елементів Аангом майже підійшло до завершення, залишився останній — вогонь. Однак дуже важко знайти вчителя серед ворогів. До того ж, магія вогню вважається найбільш небезпечною і руйнівною, і тільки обов'язок Аватара змушує Аанга розпочати її вивчення. Команді Аватара починає щастити — після невдалого вторгнення в країну Вогню їх команда поповнилася принцом Зуко, який пропонує вчити Аватара своєї магії. Коли його нарешті прийняла родина й народ і, здавалося б, все в житті пішло в гору, він розуміє, що це — не його. Він збігає і незабаром знаходить своє місце серед тих, проти кого так люто боровся протягом останніх декількох років. Наступає вирішальний момент — ось вже прилетить комета Созіна, і якщо Аанг не переможе Озая, світ від руйнування вже нічого не врятує.

Розділи Редагувати

1. "Пробудження"

2. "Пов'язка на голову"

3. "Кольорова Леді"

4. "Учитель Сокки"

5. "Пляж"

6. "Аватар і Лорд Вогню"

7. "Втікачка"

8. "Ляльковод"

9. "Кошмари і марення"

10. "День Чорного Сонця, Частина 1: Вторгнення"

11. "День Чорного Сонця, Частина 2: Затемнення"

12. "Західний Храм Повітря"

13. "Вчителі магії вогню"

14. "Кипляча Скеля, Частина 1"

15. "Кипляча Скеля, Частина 2"

16. "Південні загарбники"

17. "Актори Вугільного Острова"

18. "Комета Созіна, Частина 1: Король Фенікс"

19. "Комета Созіна, Частина 2: Старі вчителі"

20. "Комета Созіна, Частина 3: Прямо в Пекло"

21. "Комета Созіна, Частина 4: Аватар Аанг"

Цікаві факти Редагувати

  • Це перша і єдина Книга, в якій один розділ поділений ні на дві, а на цілих чотири частини ("Комета Созіна").
    • Також ця Книга містить в собі найбільшу кількість епізодів поділених на частини (цілих три).

Див. також Редагувати