FANDOM

DVD Book 2

Книга 2: Земля — другий сезон мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". В цьому сезоні двадцать серій/розділів. В центрі сюжету — вивчення Аватаром магії землі.

Книга 2 розповідає, що сталося з Аангом і його друзями після подій першої книги. Йому ще необхідно вивчити магію землі, а потім магію вогню згідно циклу Аватара. До команди Аватара приєднується ще один чоловік — Тоф, справжній майстер магії землі, незважаючи на свій вік. Головному герою доведеться подолати всі труднощі протилежної стихії, аби опанувати її як слід. Маг повітря стає сильним та стійким, він вже майже досяг своєї мети — повалити Лорда Вогню Озая. Тим часом принц стає не просто вигнанцем, а зрадником і ворогом народу Вогню. Він разом зі своїм дядьком Айро пізнають усю гіркоту життя біженців і це призводить до змін в поглядах Зуко.

Розділи Редагувати

  1. "Стан Аватара"
  2. "Печера двох закоханих"
  3. "Повернення в Омашу"
  4. "Болото"
  5. "День Аватара"
  6. "Сліпий бандит"
  7. "Самотній Зуко"
  8. "Погоня"
  9. "Брудна робота"
  10. "Бібліотека"
  11. "Пустеля"
  12. "Зміїний перевал"
  13. "Бур"
  14. "Місто стін і секретів"
  15. "Історії Ба Сінг Се"
  16. "Втрачені дні Аппи"
  17. "Озеро Лаогай"
  18. "Цар Землі (епізод)"
  19. "Гуру"
  20. "Перехрестя долі"

Цікаві факти Редагувати

  • Це єдина Книга в мультсеріалі, яка не має розділів, поділених на частини (в першій це "Зимове сонцестояння" та "Облога півночі", а в третій — "День Чорного Сонця" та "Кипляча скеля".
  • Останні два епізоди — "Гуру" та "Перехрестя долі" — стали в цьому сезоні найбільш рейтинговими на телебаченні США, зібравши 4,40 млн. переглядів.  

Див. також Редагувати