FANDOM

Шаблон:Персонаж Катара - дочка вождя Південного Племені Води Хакоди і єдиний маг води на Південному полюсі. Має старшого брата на ім'я Сокка. Їхня матір - Кая, загинула під час атаки Племені Вогня, захищаючи доньку.  Коли усі дорослі чоловіки вирушили на війну, Катара та Сокка узяли на себя управління селищем і забезпечення його мешканців їжою.

Історія Редагувати

Раннє життя Редагувати

Тільки народившись, Катара залишилася єдиним магом води у своєму рідному Південному Племені. 

Young Katara throwing a snowball

Катара у дитинстві.

Дівчина росла у родині вождя племені, Хакоди, зі своєю матір'ю та старшим братом. Кая загинула під час атаки, коли Катарі було 8 років. Після смерті матері, яка віддала життя за свою дочку, Катара взяла її роль в сім'ї на себе, почавши виконувати численні обов'язки по догляду за будинком і доглядати за старшим братом. Чотири роки по тому Хакода і інші чоловіки Племені пішли на війну, залишивши село під опікою Катари і Сокки.

Зустріч з АватаромРедагувати

Через два роки Катару і Сокка під час риболовлі виявили айсберг, всередині якого знаходилися хлопчик і літаючий зубр. Катару розколола лід і звільнила Аанга.

Appa's saddle

Катара и Сокка вперше подорожують на Аппі.

Пізніше з'ясувалося, що хлопчик є Аватаром, і Катару з Соккой за порадою бабусі вирушили з ним у Північне Плем'я Води, щоб допомогти йому, а заодно і Катарі, освоїти магію води.  

Спочатку вони полетіли в Південний Храм Повітря, де Аанг, до свого жаху, виявив тільки кістки монахів. Він увійшов в стан Аватара, бажаючи зруйнувати все навколо, але Катару заспокоїла його, пообіцявши, що вона і Сокка стануть його новою сім'єю. 

На острові Кіоші Аанг і Катара вперше посварилися, так як Аватару лестило обожнювання місцевих жителів, а дівчина думала про їх подальше подорож. У підсумку вони попросили вибачення один одного. 

В гостях у царя Омашу Катара і Сокка потрапили в пастку з кристалів дженноміта, так як божевільний цар хотів, щоб Аанг виконав для нього кілька завдань. Аанг впорався і визволив друзів, здогадавшись в фіналі, що цар - це його старий друг Бумі. Важким випробуванням для Катари стало перебування в селі шахтарів. Щоб спробувати визволити магів землі з плавучої в'язниці, дівчина сама стала одним з ув'язнених. Однак чоловіки не надихнулися палкою промовою Катари і навіть купа вугілля, яку дістав Аанг, що не спонукала їх на активні дії, і тільки допомога нового друга дівчини, Хару, допомогла почати повстання магів землі.  У селі Сенлін злий дух Хей Бай забрав Сокку і Аанга в світ Духів. Катарі залишалося тільки чекати, і Аанг зміг повернутися звідти, зупинити духу і звільнити її брата і інших викрадених жителів.

Потім друзі вирушили на острів Півмісяця, гда Аанг повинен був поговорити з духом Аватара Року. Незважаючи на протидію Зуко, Джао і Мудреців Вогню, йому вдалося зробити це. 

1х09 свиток 2

Світок магії води.

Катара вирішила навчити Аанга тим прийомам магії води, які знала сама. На її подив, Аанг не тільки миттєво освоїв їх, але і зробив їх краще свого вчителя. Катарі це не сподобалося, і коли купуючи припаси вони зайшли на піратський корабель, вона вкрала у разбойників світок магії води. Однак він не допоміг Катарі реабілітуватися, так як у "надто обдарованого" хлопчика і новий прийом вийшов швидше і краще. Вночі Катару вирушила тренуватися одна і потрапила в пастку Зуко. Пізніше пірати, найняті принцом, схопили і Аанга з Соккой, але останньому вдалося переконати їх, що Аватар коштує дорожче свитка. В результаті бійки, друзям вдалося втекти. Катара ж попросила у Аанга вибачення за те, що позаздрила йому.

Після цього друзі зустрілися з Джетом і його командою, які боролися проти людей Вогню. Катару і Аанг, на відміну від Соккі, були в захваті від нового знайомого і допомогли йому заповнити водосховище водою з підземних джерел. Цього разу Сокка мав рацію, так як Джет лише хотів знищити село-колонію з усіма її жителями. Зрозумівши свою помилку, Аанг і Катару воювали з Джетом, і дівчина в результаті приморозили його до дерева. 

Під час переходу через Великий вододіл Катару приєдналася до охайних Ган Джинів і відстоювала їх сторону в суперечці. 

Коли у друзів зовсім не залишилося грошей, і Сокка найнявся допомагати старому рибалці, який звинуватив Аватара в нещастях звичайних людей за останні сто років. Катара запропонувала Аангу поділитися з нею своєю історією і почула розповідь про те, як Аанг втік їх Храму. Потім вони врятували Сокку і рибалку, потрапивших у шторм.

Промокнувши під проливним дощем, Катара і Сокка захворіли. Поки Аанг займався пошуками ліки, Катару пробувала пояснити Момо, що їм потрібна вода. Однак лемур приніс безліч речей, але так і не зрозумів, чого хоче дівчина. На щастя, Аанг нарешті повернувся з ліками і все закінчилося добре.

У селі Макапа тітка Ву нагадала Катарі, що вона вийде заміж за сильного мага. Дівчину це настільки вразило, що вона почала ходити до провісниці з будь-якого приводу. У цей момент поруч з селом прокинувся вулкан і друзям довелося самим створити умови для прогнозів тітки Ву, щоб переконати жителів у небезпеці. Коли ж Аанг задув потік лави, Катару зрозуміла, що він теж дуже сильний маг. 

Друзі зустріли Бато, друга батька Сокки і Катари. Брат і сестра так зраділи йому, що майже забули про Аанга, який, побоюючись втратити їх, приховав, випадково отриманий, лист від Хакоди. Коли таємниця розкрилася, Сокка і Катара по-справжньому покинули Аанга, відправившись з Бато, але не змогли довго злитися на Аанга і повернулися до нього. 

Коли Аанг спробував вивчати магію вогню і випадково обпік Катару, вона відкрила в собі здібності до зцілення, опустивши руки в воду. У підсумку вона простила Аанга, вилікувавши і його опіки. 

Image5

Двобій з майстром.

Прибувши на Північний полюс, Катару дізналася, що жінкам заборонено вчити магію води. Їй залишалося тільки вивчати зцілення, але вона зуміла наполягти на своєму, поборовші майстра Пакку, і була прийнята до нього в учні. За дуже короткий час вона, завдяки своїй завзятості, стала майстром магії води. Її нові навички стали в нагоді їй, коли вона захищала Аанга від Зуко. Майстер Пакку довірив їй подальше навчання Аанга.

У царстві ЗемліРедагувати

У другому сезоні Катара активно навчає Аанга і допомагає звільняти селища. Також вона допомагає йому знайти вчителя магії землі. Коли ж вони зустрічають Тоф, Катара навіть радіє, що в команді з'явилася ще одна дівчинка. Втім, її радість поступово змінюється, оскільки непокірна Тоф - повна протилежність Катари, і виходило так, що вони часто сварилися. Одного разу, вони ледь пережили тяжку ніч і все ж дали відсіч Азулі, Мей і Тай Лі

Після цього команда знову возз'єднується, а Катара і Тоф починають відноситься один до одного більш терпляче, хоча маг землі як і раніше іноді злилася на Катару, оскільки та часто поводилася, як "мамуся". Коли вони відпочивали в Ба Сінг Се, дівчатка навіть добре провели час разом.

6Image

Зустріч із ворогом.

Проте Катара все ще важко переживала втрату матері. Саме тому її зустріч з Зуко поставила її в кілька складне становище, адже вона ненавиділа його за те, що він вічно ганявся за Аангом, але в той же час розуміла, що він звичайна людина і навіть у чомусь на неї схожий.

У країні ВогнюРедагувати

Коли блискавка Азули мало не вбила Аанга, Катара скористалася своїми здібностями і водою з Оазису, щоб врятувати його. Після їх подорож продовжилась на землях Вогню. Дівчина ближче познайомилася з їх культурою, народом. Вона продовжувала звільняти села і допомагати природі, навіть коли Аанг і Сокка не хотіли цим займатися. 

Image4

Магія крові.

Вона багато чому навчилася за старих часів. Однак особливим моментом в її житті була зустріч з Хамою - останнім магом води з Південного Племені до Катари. Саме вона навчила Катару дуже важливої, але дуже небезпечною магії - магії крові. Це дуже змінило Катару, оскільки вона навчилася мимоволі.

Коли після невдалого вторгнення вона зустрічає Зуко, який нібито змінився, вона не довіряє йому до останнього. І лише коли той допомагає дівчині знайти командира Південних загарбників і вбивцю її матері - Ян Ро - вона повністю прощає і приймає його. 

Image

Поцілунок.

Пізніше, в останніх серіях, вона допоможе йому в боротьбі проти Азули.

Після закінчення війни Катара повністю возз'єдналася зі своєю сім'єю і дозволила їх з Аангом відносинам нарешті розвинутися.

ОсобистістьРедагувати

Катара постає перед нами запальним і егоїстичним дівчиськом. Вона мріє навчитися магії води і заради цього готова на все, за що її справедливо картає Сокка. Також ми бачимо, що вона довіряє своєму серцю і прислухається до інтуїції, на відміну від свого прагматичного брата. Вона, стрімголов, кидається на Північний полюс з Аангом, адже це, за її зізнанням - "єдиний шанс навчитися магії". 

11Image

Характер.

В їх довгому шляху вона піддає загін небезпеки, вкравши сувій водної магії, нібито для Аанга, а насправді більше для себе. Вона йде таємно тренуватися, так як дуже переживає і заздрить Аангу, у якого все виходить з нальоту набагато краще, ніж у неї. Однак, прибувши на Північний полюс, вона починає змінюватися. Її непохитна воля і безглуздість пробили стіну байдужості вчителя Пакку і тут її працьовитість бере верх над обдарованістю Аанга - вона перевершує його в магії води раз і назавжди, і навіть стає його вчителем. Тут же, на полюсі, Катару спостерігає за самопожертвою принцеси Юі і це дає їй їжу для роздумів - Юі чимось схожа на неї, але смиренно приймає свою долю для більшого блага. З тієї пори Катару починає вести себе подібним чином - вона жертвує всім, щоб захистити своїх друзів, які замінили їй родину. Але особистість Катари продовжує еволюціонувати. У третій книзі вона відчуває відповідальність вже за все людство, розуміє свою долю - бути поруч з Аватаром і пройти його шлях разом з ним. 

На відміну від Сокки, який вважає ворожими навіть птахів, вона розуміє, що люди вогню - такі ж люди як і вона сама; тому її сильна магія, здатна розрізати на шматки цілий батальйон, ніколи не заподіює серйозної шкоди простим солдатам ворога. Катара милосердна - і в цьому її мудрість. Вона все ще норовлива, але поводиться вже набагато спокійніше і стриманіше. Поведінка Катари в третьому розділі робить честь самому Аватару.

ЗдатностіРедагувати

Магія водиРедагувати

Катара - один з кращих магів води, і її вміння управляти стихією зростає з кожною серією. Ще коли вона була зовсім маленькою, батьки помітили у неї здатності до магії, які вона невідомо від кого успадкувала - інших магів води в родині немає. Тому вона вчилася самостійно. Але розвідники народу Вогню дізналися, що вождь шукає вчителя магії води, і на тій підставі вирішили, що на Південному полюсі залишився ще хоча б один маг. Був здійснений наліт, вождь Південних загарбників Ян Ро вирішив убити останнього мага, і Кая пішла на смерть, рятуючи доньку. Згодом Катара помстилася вбивці матері. 
122Image

Катара перед вбивцею матері.

На початку серій разом з Аанг Катару вирушила на Північний полюс вчити магію води, але там її чекало жорстоке розчарування: жінкам не дозволялося навчати бойову магію, тому дівчині довелося вступити в школу цілителів, що згодом їй теж стало в нагоді. Принагідно вона довела майстру Пакку свою здатність до боїв, але він погодився вчити її бойовий магії не тому, а тільки через те, що вона онука його коханої Канни. І Катара за короткий час стала кращою його ученицею і отримала звання майстра, а це означало, що вона може стати вчителем Аанга, який витратив набагато більше часу на освоєння води.

Магія кровіРедагувати

Подорожуючи по країні Вогню, Аанг, Катара, Сокка і Тоф зустріли Хаму - старого і ймовірно трохи безумного мага води з Південного Племені. Коли Південне Плем'я Води пало, Хама потрапила в полон до народу Вогню, але бігла з ув'язнення. Катара з радістю погодилася вчитися у неї і перейняти традиції рідного племені. Спочатку жінка навчила її витягати воду з рослин і вологого повітря, а також розсікати водою камені. А коли настав повний місяць, показала їй кращу зі своїх здібностей - магію крові. Це управління рідиною (кров'ю) всередині людського тіла, через що жертва магії втрачає контроль над собою і виявляється веденим туди, куди хоче маг. Катара зрозуміла, що за допомогою цієї страшної здатності Хама ночами веде людей до печери і там замикає, залишаючи помирати від голоду і вогкості. Дівчина відмовилася переймати моторошну магію, але коли стара застосувала її проти Аанга і Соккі, Катарі нічого не залишалося, як перемогти злодійку її ж зброєю. Виконавши обов'язок, Хама радісно сміялася, віддаючись у руки правосуддя, а Катара була в розпачі, відчуваючи себе співучасницею її злочинів. Незважаючи на огиду і страх перед цією технікою, Катара ще раз застосувала магію крові - проти уявного вбивці своєї матері.

ЗціленняРедагувати

Одного разу Аанг намагався вчити магію вогню і, бавлячись з полум'ям, випадково обпік Катару. Вона заплакала і втекла до річки. Там вона опустила обпалені руки в воду, і вони зажили. 

Image3

Магія зцілення.

Сама Катара до цього моменту не знала, що у неї є такий дар. Проходивший повз Джонг Джонг сказав, що цій благословенній здатністю володіють лише деякі маги, і пошкодував, що він не зцілює водою, а знищує вогнем.

Магія зцілення дуже проста на вигляд, але їй теж треба вчитися. Катара удосконалювала здатності до зцілення в школі Югоди на Північному полюсі. А за допомогою води з священного Оазиса вона навіть змогла повернути Аанга з того світу після смертельного удару Азули.

Цікаві факти Редагувати

Ім'я Редагувати

  • У пілотній серії Катарі дано ім'я Кая, але потім цим ім'ям назвали її мати.
  • У деяких коміксах ієрогліфи в імені Катари переплутані, утворюючи слово "такара", що по-японськи означає "скарб".
  • В іспанській і португальській мовах слово "катарата" означає "водоспад". На венесуельському діалекті іспанської мови "катару" - це сік рослини юка. З грецького слово "καθαρά" (kathará) означає "чиста" (до речі, від цього слова походить ім'я Катерина).
  • Також слово "καταρά" (не варто плутати з "καθαρά") перекладається з грецької, як "прокляття". Тому в грецькому перекладі "Останнього магу повітря" Катару звали Тамара.
  • Тоф двічі називала Катару "Цукровою царицею". Перший раз в серії «Погоня», вдруге в коміксі («Обіцянка, частина 3»). У серії «Пов'язка на голову» Сокка придумав їй ім'я Саф Вогонь, проте вона додала до імені "фіра", перетворившись в Сафіру Вогонь. А в серії «Цар Омашу», при першій спробі потрапити в Омашу, вона назвалася Джун Піппінпадл'опсікополіс (прізвище придумав Аанг, назвавшись Бонзу Піппінпадл'опсікополісом Третім).
  • Онуки Катари називають її "Пра-пра", так само, як воні з Соккою називали свою бабусю.

Магія Редагувати

  • Крім магів опенінгу, Катара - перша, хто в серіалі застосовує магію.
  • У серіалі Катара двічі використовує магію крові. Перший раз в серії «Ляльковод» і вдруге - в «Південні загарбники».
  • Згідно Avatar Extras, Катара - не тільки перша жінка серед учениць майстра Пакку і перша жінка-майстер, але і маг, який витратив менше всіх часу для досягнення майстерності.
  • Іноді Катара дістає зі своєї фляги стільки води, скільки туди не може поміститися.
  • Катара - єдиний відомий чоловік у серіалі, який володіє відразу трьома додатковими здібностями магії води: зціленням, управлінням рослинами і магією крові.
  • Катара - перша, хто подолав дію магії крові, а також єдиний маг крові, який жодного разу не втрачав контроль над тими, до кого застосовував магію.

Інше Редагувати

  • Катара - друга людина в мультсеріалі, яка захворіла. У серії «Синя маска» вона підхопила лихоманку від Сокки. Це виглядає іронічно при її здібностях до лікування, хоча вона тоді їх ще не усвідомлювала.
  • Катара - єдина, хто може втихомирити Аанга, коли він знаходиться в стані Аватара.
  • Катара брала участь в усіх показаних в "Останньому магу повітря" боях між магами води.
  • Катара - перша людина, крім Зуко, хто доторкається до його шраму. Мей стає тільки другим.
  • Колір волосся Катари іноді змінюється з темно-коричневого на чорний.
  • Катара володіє деякими знаннями про йогу.
  • Катара ненавидить папайю.
  • На відміну від своєї бабусі і мами, Катара не передала своє намисто доньці.
  • Катара єдина з команди Аватара, хто протягом усього серіалу не зустрілася з Господарем Вогню Озаем.
  • Катара є єдиною відомою людиною (крім самих Аватарів), яка бачили чотири втілення Аватарів: Кіоші, Року, Аанг, Корра.
  • Катара єдиний відомий маг води, який вчив двох Аватарів.
  • Катара перший відомий маг води, у якого народилася дитина - маг повітря.
  • Коли Катарі було 14 років, Югода помітила, що вона дуже схожа на свою бабусю в молодості. У віці 85 років Катара нагадує Канну в цьому ж віці.
  • Катара, Тоф і Зуко - єдині люди, що мають альтер-его - це Кольорова пані, Сліпа бандитка і Синя Маска відповідно. Особистості усіх з них розкрив Аанг.

Галерея Редагувати