FANDOM

Дістатися Тофкомікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". Сюжет описує події, які трапилися із головними героями паралельно Другій книзі.

Зміст Редагувати

Комікс Дістатися Тоф

Перша сторінка.

Друзі влаштували тренувальний поєдинок. Тоф зайняла позицію на кам'яному пагорбі, звідки її повинні були зкинути. Першим атакував Аанг. Він рухався дуже швидко, осідлавши повітряний потік, однак Тоф створила кам'яну руку, без проблем перехопила Аватара і відкинула подалі. Тим часом Катара здійняла хвилю й обрушила її на подругу зі спини. Проте коли вода опустилася, на місці пагорба виднілася дірка в землі. Тоф пішла від атаки по тунелю і спорудила пагорб в іншому місці. Катара звинуватила її в шахрайстві, та краще б дівчина дивилася під ноги. Тоф створила сипучий пісок і Катара загрузла в ньому. В цей момент Тоф почула свист і встигла вчасно ухилитися від бумеранга Сокки. З самим Соккою впоратися не склало труднощів — маленький камінець точно під ногу "відважному воїну" і він розтягнувся по землі. Таким чином Тоф одноголосно обрали царем гори. "Краще царицею гори" — посміхнулася Тоф.

Цікаві факти Редагувати

  • Насправді Тоф не змогла б настільки точно схопити Аанга, оскільки він майже летів, ледь торкаючись землі, а одже вона не могла "бачити" його.