FANDOM

Ведмідь-качкодзьоб

Ведмідь-качкодзьоб. («Ворожка»)

Ведмідь-качкодзьоб — це велика та люта тварина, що мешкає в лісах Царства Землі.

Хутро тварини має коричневий колір, а на грудях є V-образне хутро білого забарвлення. Як й у справжнього качкодзьоба, в цієї істоти є качиний дзьоб та плоский втягнутий хвіст. Проте у роті ведмедя-качкодзьоба багато дуже гострих зубів, які вказують переважно на хижий спосіб життя. В нього також є гострі кігті на передніх лапах, а на задніх присутні перетинки. Останнє дозволяє тварині чудово почувати себе в воді. Ведмідь-качкодзьоб легко встає на задні лапи й саме в такій позиції може краще атакувати велику здобич. Він може напасти так само на людину. Однак від його ударів можна спокійно відхилитись, бо ведмідь-качкодзьоб є дуже масивним й неповоротнім. Цікавим в цій тварині є те, що вона відкладає яйця, до того ж часто мимоволі, в моменти дуже сильного страху.

Ведмеді-качкодзьоби дуже легко піддаються дресуванню, тому їх можна побачити майже в кожному цирку. Приручені ведмеді-качкодзьоби використовуються в якості тяглових тварин.

Цікаві факти Редагувати

  • Згідно з Avatar Extras , ведмеді-качкодзьоби харчуються, як правило, рибою Сі Ту.

Дивіться також Редагувати