FANDOM

Бруд — це лише шар шкірикомікс, випущений компанією Nickelodeon за мотивами мультсеріала "Аватар: Останній маг повітря". Сюжет описує події, які трапилися із головними героями паралельно Другій книзі.

Зміст Редагувати

Комікс Бруд

Перша сторінка.

Друзі зупинились біля озера, щоб покупатися та попрати одяг. Тільки Тоф ні на крок не наблизилась до води, граючись з Момо в пилюці. Аанг, Сокка і Катара ніяк не могли переконати її помитися. Дівчина відповідала, що на ній не бруд, а захисний шар землі, який необхідний для магії. І навіть зауваження Сокки, що вже тільки її запах відлякає всіх ворогів, не змусив Тоф спуститися в озеро. Нарешті Катара не витримала й потягла подругу до води, щоб вимити їй хоча б волосся, проте дівчина створила на їх шляху кам'яну скелю. Це розлютило Катару й вона, використовуючи магію води, закинула нечупару до озера. "Рятуйте! Я не вмію плавати! Ви мене втопите!" — репетувала Тоф, борсаючись в воді, хоча глибина біля берегу не перевищувала й півметру. Довелося Катарі розсунути воду, щоб "врятувати" її. В результаті Тоф з усього розмаху плеснулася у бруд на дні озера і всіх забризкала. Тепер всі були покриті "захисним шаром землі".