FANDOM

Айро - майстер Магії Вогню, дядько та наставник свого племінника, принца Зуко. Він - колишній Генерал Арміїї Вогню, старший брат Лорда Вогню Озая, Голова Ордену Білого Лотоса. Він мав рідкісну техніку вогню - Блискавка. Були чутки, що Айро вбив останнього Дракона, але саме він зберіг йому життя. Айро - весела, мудра, добродушна людина.Він ціне рівновагу чотирьох стихій, коли він вчився в Магів Води, він винайшов власну техніку - Перенаправлення Блискавки. Айро - допомагав Аватару Аангу та його друзям зупинити свого брата - Лорда Вогню Озая. Найбільше всього Айро хотів допомогти Зуко знайти свій істинний шлях. Також Айро великий знавець Чаю, в Другій Книзі він відкрив власну Чайну "Жасміновий Дракон".

Історія Редагувати

Раннє життя Редагувати

Iroh and young Lu Ten

Айро грається зі своїм маленьким сином.

Айро — первісток Азулона, онук Лорда Вогню Созіна. Мав власного сина на ім'я Лу Тен, котрий загинув на війні.  

Айро був останнім, хто бився із драконами. Рен і Шо визнали його гідним і відкрили найпотаємніші секрети магії вогню. На батьківщині він збрехав, що вбив останнього дракона, аби ніхто їм не зашкодив. 

Айро — славетний генерал Нації Вогню часів Столітньої війни. Він тримав в облозі столицю Королівства Землі, Ба Сінг Се, протягом 600 днів. Під його командуванням військо прорвало зовнішню стіну міста, що раніше нікому не вдавалося зробити. Однак смерть сина на полі бою деморалізувала Айро. Принц дав волю почуттям і згорнув облогу. Невдача в Ба Сінг Се вважається найбільшою ганьбою генерала.

Айро повернувся додому вже після того, як його батько помер за дивних обставин. Але перед цим він здійснив навколосвітню подорож, в тому числі й по світу духів. За чутками, Айро начебто навіть подався на пошуки Лу Тена серед духів. Досвід, отриманий того часу докорінно змінив погляди принца. Віднині він більше цінує життя, стаючи пацифістом. 

Хоча Айро був прямим спадкоємцем трону, новим Лордом Вогню згідно заповіту Азулона став молодший син Озай. Не маючи прагнення бути владикою, спустошений Айро подав у відставку і без жодних претензій поставився до призначення свого молодшого брата.   

Поступово Айро зближується із старшим сином Озая, Зуко. Йому було шкода хлопця. Дядько починає вважати юнака своїм другим сином. 

Вигнання Зуко Редагувати

Agni Kai audience

Айро спостерігає за "поєдинком" Озая і Зуко.

Десь в 97 році ПГ поблажливий Айро дозволив улюбленому племіннику відвідати військову нараду генералів з Лордом Вогню, взявши з нього слово, що той буде мовчати. Проте Зуко ослухався. Він вилаяв генерала за його пропозицію використати підрозділ новачків в якості гарматного м'яса, чим викликав лють Озая. Озай вимагав від Зуко відповісти за свої слова в агні кай. Айро був присутній на дуелі, але не зміг дивитися на те, як його брат вирішив покарати свого сина. Дізнавшись про те, що Зуко став вигнанцем і отримав завдання знайти Аватара, дядько вирішив відправитися разом з ним. Саме завдяки впливу відставного генерала Зуко вдалося придбати корабель з екіпажем. 

Зима 99 року ПГ Редагувати

Знаходження Аватара Редагувати

Zuko and Iroh attack

Айро допомагає Зуко зупинити Аватара.

Пошуки завели Зуко до Південного племені води. Принц взяв Аватара, котрий виявився аж ніяк не старцем, а дванадцятирічним хлопчиком, в полон на корабель, однак недооцінив його сили. Спритному і вправному в магії повітря Аангу вдалося втекти. Айро проспав майже весь бій, з'явившись тільки коли Аватар відлітав на своєму летючому бізоні. Разом з племінником він створив велику вогняну кулю й запустив по цілі. Проте Аанг перенаправив її в айсберг. Величезна крижина відкололася і сильно пошкодила човен. З цього моменту принц розпочинає переслідування по гарячим слідам. Айро намагається допомагати йому життєвими порадами і тренує магії вогню.

Викрадення і визволення Редагувати

Zuko saves Iroh

Зуко рятує дядька.

Переслідуючи Аватара, Зуко і Айро зробили невеличку зупинку в Королівстві Землі. Дядько, бажаючи відпочинку, мав необережність заснути на гарячих джерелах. Незабаром його схопили солдати Королівства. Вони впізнали в ньому генерала, відповідального за облогу Ба Сінг Се, і мали намір діставити до столиці на суд. На шляху Айро, переконаний, що Зуко не залише його в біді, непомітно залишав свої речі. Наступного дня він наважився на втечу, хоча був швидко зупинений. Солдати вирішили, що Айро занадто небезпечний і зійшлися на думці позбавити його рук. Тут як тут з'явився племінник, знищивши кайдани, що стримували "Дракона Заходу". Удвох вони без зайвих проблем здолали ворожі сили і повернулися на корабель.

Облога Півночі Редагувати

Zhao and Iroh

Айро сперечається із адміралом щодо відношення до духів.

Готуючи сили для облоги Північного племені води, адмірал Жао мобілізував команду Зуко до себе, а Айро запропонував місце свого радника. Спершу колишній генерал відмовився, та коли на племінника здійснили замах — змінив свою думку, оскільки це мало допомогти Зуко заховатися на кораблі Жао. 

Власне як радник, в перший день атаки ввечері Айро віддав наказ припинити наступ, оскільки маги повітря беруть силу від Місяця, а він був майже уповні. Тієж ночі Зуко на невеличкому човні Зуко спустився сам у воду, відправившись до Аватара. На прощання стривожений Айро зізнався племіннику в своїх батьквіських почуттях до нього.  

Iroh fights

Айро зупиняє магів вогню біля Оазису духів.

Під час другого дня Айро не втомлювався нагадувати, що вони обмежені в часі, але адмірал запевняв, що Місяць більше не стане для них загрозою, маючи намір знищити духів Місяця і Океану. Айро не схвалював ідеї, знаючи, що наслідки можуть бути самими непередбачуваними. І коли Жао все ж таки вбив Туї, духа Місяця, Айро не витримав і напав на самповпевненого адмірала та його людей. Охорона Жао була швидко розбита, а ось сам він відступив. Аналізуючи ситуацію, поки всі інші були понурені, Айро промовив, що в принцесі Юі повинна бути частинка духу, оскільки той наділив її життям. Це сподвигло дівчину пожертвувати собою заради відновлення Місяця. Після всіх буремних подій Айро з виснаженим Зуко на плоту відплили від племені. 

Весна 100 року ПГ Редагувати

Утікачі Редагувати

Життя в Ба Сінг Се Редагувати

Літо 100 року ПГ Редагувати

У в'язниці Редагувати

Примирення із Зуко Редагувати

Повернення Редагувати

Після війни Редагувати

Регент Зуко Редагувати

Життя в світі духів Редагувати

Особистість Редагувати

Здатності Редагувати

Магія вогню Редагувати

Інші навички Редагувати

Відносини Редагувати

== Цікаві факти ==