FANDOM

Шаблон:ПерсонажАзулон був правителем Народу Вогню з 20 року ПГ до 95 року ПГ. Він був сином Лорда Вогню Созіна та тримав звання Лорду Вогню до Озая. Азулон був одружений на Айлі, був батьком Айро та Озая, а також дідусем принца Лу Тена, принца Зуко та принцеси Азули. Правління Азулона позначається розквітом воєнної машини Народу Вогню та великими територіальними підкоренням. Він досяг значного успіху в кампанії проти Царства Землі та призвів майже до повного знищення Північного племені води.

Історія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Народжений в рік початку Столітньої війни, Азулон, страхітливий перфекціоніст й один з найвизначніших магів вогню свого часу, приніс Народу Вогню чимало славетних перемог в військових кампаніях. В 20 років він переймає титул Лорда Вогню після смерті свого батька й продовжує послідовно гнути свою лінію. Одружується на жінці на ім'я Айла, від якої в нього народжується двоє дітей — Айро та Озай. Попри ефективне та сильне керівництво, Азулон не переймався власним народом, а більше думав про світове панування своєї країни.

За роки свого правління Азулон здобув багато перемог проти Царства Землі, значно поширивши територію Народу Вогню та продовжуючи процес колонізації, закладений Созіном. Під його командуванням Народ Вогню просунувся в Царстві Землі до міста Ба Сін Се, столиці нації землі. На початку свого шляху Лорда Вогню він наказав звести ворота, які були названі в його честь, з метою захистити столицю Народу Вогню від ворожого вторгнення.

Азулон також відповідальний за геноцид магів води Південного племені води. За його наказом, протягом тривалого часу здійснювалися напади на плем'я з метою винищення/захоплення всіх, хто мав здатність до магії води. І в нього це майже вишло; на момент смерті Азулона в Південному племені залишився тільки один маг води, а Південний стиль магії води фактично вимер.

Весілля Озая Редагувати

Азулон прагнув влаштувати належний шлюб для свого молодшого сина Озая. Мудреці Вогню радили Азулону одружити принца на внучці Аватара, вважаючи, що це добре вплине на силу подальших спадкоємців. Повіривши в це, Азулон почав шукати родину колишнього Аватара. Знайти нащадків Року виявилося складно, можливо так ним і було задумано.

Врешті-решт потрібна родина була знайдена в невеличкому селищі Хіра. Азулон і Озай особисто навідалися до будинку дівчини, де Озай й зробив пропозицію. У Урси, так звали дівчину, не залишалося іншого вибору, окрім як погодитися і від'їхати до столиці в палац королівської родини.

Однак на шляху їм трапився простолюдин, вимагаючий Азулона повернути йому Урсу, кохання усього його життя. Королівська охорона отримала наказ розібратися із невірним, але перш, ніж дійшло до найгіршого, втрутилася Урса. Вона вмовила Озая залишити хлопчину живим, після чого переконала друга не шукати собі пригод та повернутися додому. Незабаром Озай й Урса зіграли весілля.

Смерть Редагувати

В 95 році ПГ, невдовзі після смерті сина Айро, Лу Тена, Озай вимагає від Азулона зробити його спадкоємцем трона, а не старшого сина, чим викликає гнів володаря. Озай наполягав на тому, що Айро не вартий трону, бо припинив осаду Ба Сін Се поставивши емоції вище справи. До того ж, рід Айро пересікся на Лу Тені. Азулон був обурений пропозицією зрадити свого первістка та амбіціями Озая. В якості покарання, Азулон наказав Озаю вбити власного сина, Зуко, бажаючи, аби той відчув, що значить втратити первістка. 

Озай дійсно мав намір здійснити наказ, проте Урса, дізнавшись про все, не дозволила цьому статися. Вона здобула отруту без кольору та запаху, яку Озай поспішив використати. Азулон помер тієї ж ночі. 

Наступного дня відбулася кремація й коронація Озая новим Лордом Вогню, начебто, в якості останньої волі померлого.

Появи Редагувати

Аватар: Останній маг повітря Редагувати

Книга друга: Земля (土) Редагувати

Новели Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Вважається, що Азулон керував Народом Вогня 75 років. Цікаво, що Мудрець Вогню під час церемонії похорону заявив, що Азулон був Лордом Вогню 23 роки.
  • Азулон єдиний із відомих Лордів Вогню, хто не зустрічався з Аватаром чи магом повітря. 
  • Принцеса Азула була названа в честь Азулона.
  • Азулон єдиний, крім Азули, хто був відомий як вундеркінд магії вогню.
  • Азулон перший персонаж всесвіту Аватара, хто помер від рук члена своєї родини. Двоє інших — Амон та Уналак.