FANDOM

Avatars

Аватари.

Аватар — єдина людина на планеті, здатна керувати всіма природними стихіями. Аватар по черзі перевтілюється в кожному з народів: Води, Землі, Вогню і Повітря. Саме в такій послідовності він повинен опановувати магію стихій. Призначення Аватара полягає у підтримці рівноваги між світом духів і людей, а також у зберіганні миру. Коли Аватар помирає, він відразу перевтілюється в наступному за циклом народі.

В кожного народу є способи виявлення Аватара. Наприклад, Повітряні кочівники вираховували Аватара серед магі вповітря наступним шляхом: вони пропонували обрати іграшки, серед яких були ті, що належали попереднім Аватарам. Через свій зв'язок із минулими життями, Аватар як правило обирав саме ті, котрими свого часу користувалися інші Аватари. 

Зазвичай Аватару доповідають про його статус в шістандцять років. До того часу він повинен добре володіти своєю рідною стихією і бути готовим підкорити решту. Виключенням став Аанг, дізнавшийся про свій обов'язок в дванадцать років. З ним поспішили через агресію Нації Вогню і передчуття великої війни. Крім того виключенням є Кора, яка вже в п'ять років демонструвала здібності в трьох стихіях: води, землі і вогню й не було сенсу чекати ще. 

Деякі Аватари володіють магією енергії — стародавнім мистецтвом, яке в сучасному світі вважається втраченим. Але це не обов'язково. Аватар, який підкорив всі чотири основні стихії і який навчився керувати станом Аватара, стає Абсолютним Аватаром і вважається найсильнішим магом в світі.  

Історія Редагувати

The first Avatar

Ван об'єднався із Равою, ставши першим Аватаром.

З давніх давен люди отримували силу стихій від левів-черепах, коли за своїми потребами відправлялися в хащі духів, в якості самозахисту, але тільки на час подорожі. Після того, як парубок на ім'я Ван отримав магію вогню і відмовився повертати елемент, його вигнали з родного міста. Наступні декілька років він провів серед духів, знайшовши з ними спільну мову і вирішивши знайти інших левів-черепах, які відповідають за решту стихій. Під час своєї подорожі Ван став свідком битви Рави, духа гармонії і світла, й Вату, духа тьми і хаосу. Не знаючи, хто є хто, Ван поспівчував Вату, який знаходився під контролем Рави, і допоміг йому вибратися, тим самим випустивши в світ тьму. Шкодуючи за свою помилку, зрештою Ван зміг завоювати прихильність Рави і опанував стихії повітря, води і землі від інших левів-черепах. Коли вони зіштовхнулися з Вату наступного разу, сталося гармонійне зближення і Ван об'єднався із Равою в одне ціле, ставши першим Аватаром і отримавши здатність відразу контролювати чотири елементи. Після перемоги над темних духом, Ван став відповідальним за повернення всіх духів в їх власний світ і закрив портали, щоб жодна людина більше не опинилася там і щоб запобігти повернення Вату. Ван взяв на себе місію бути мостом між двома світами, підтримуючи баланс і мир. Роками пізніше, знаходячись на смертному одрі, Ван отримав від Рави гарантії того, що вони будуть разом протягом всього її життя і що Аватар завжди займатиме роль провідника між світами, поклавши цим початок циклу Аватара. 

Raava's spirit in Korra

Рава повернулася до Кори.

Цикл Аватара продовжувався протягом наступних 10,000 років, доки не сталося чергове гармонійне зближення під час якого Аватар Кора зійшлася з Уналаком, котрий намагався створити новий світ під впливом Вату і став з ним одним цілим — темним Аватаром. Під час баталії Вату заволодів Уналаком і зміг вибити Раву з тіла Кори. Уналак знищив духа світла, через що Кора втратила зв'язок зі свома минулими життями, а цикл Аватара був перерваний. Аби відновити зруйнований зв'язок, Кора почала медитацію в Дереві часу, в якому Ван колись запечатав Вату. Їй вдалося використати свою енергію, аби створити астральну проекцію себе і ще раз нав'язати Уналаку боротьбу. З допомогою Джинори, якій вдалося прискорити відновлення Рави всередині Вату, Кора змогла витягти духа світла з її двійника-антиподу і перемогла Уналака його ж технікою умировторення, знищивши темного Аватара. Повернувшись до світу духів, Кора і Рава використали духовну енергію з порталів з метою об'єднатися. І хоча потім дух Аватара повернувся до неї, Кора більше не могла виходити на контакт зі своїми попередниками. Вирішивши залишити портали духів відкритими, Кора оголосила, що відтепер Аватар більше не є провідником між світами, однак вона продовжить використовувати дух світла Раву, щоб направляти світ до життя в злагоді. 

Цикл Аватара Редагувати

Southern Air Temple Avatar statues

Статуї усіх Аватарів в Південному храмі повітря.

Цикл Аватара заснований на порядку, в якому Ван опанував елементи і на зміні чотирьох сезонів: зима (Вода), весна (Земля), літо (Вогонь) і осінь (Повітря). 

Коли Аватар помирає, новий Аватар народжується в наступного народу за циклом. Наприклад, Аватар Янгчен з повітряних кочівників перевтілилася в Аватара Курука з Північного племені води, який в свою чергу — в Аватара Кіоші з Королівства Землі, а вона — в Аватара Року з Нації Вогню.   

Цикл Аватара також визначає, в якій послідовності Аватар повинен опановувати стихії. Нація, в якій народився Аватар, визначає перший елемент, яким він повинен оволодіти. Наприклад, маг вогню першим чином опановує магію вогню, а маг повітря — магію повітря. Майже завжди маг це робить ще до того, як його оголошують Аватаром і вже тільки після береться за вивчення трьох інших елементів. Через свою особливу ситуацію, Аватар Аанг намагався вивчити вогонь як свій другий елемент під керівництвом Джонг Джонга, який, до речі, наполягав на важливості йти за циклом. Аанг зміг створити вогонь, але йому забракло духовної зрілості, щоб належним чином контролювати стихію, а після нападу з боку Жао навчання магії вогню на певний час припинилося. 

Кожний Аватар має протилежну стихію до своєї власної в залежності від свого характеру. Цей елемент, як правило, дається Аватарові важче за інші, хоча можуть бути виключення. Протягом мультсеріалу ми бачимо наступні несумісності між стихіями: магія повітря несумісна з магією землі, а магія вогню несумісна з магією води (і, відповідно, навпаки). Але Аватару Корі, яка була від природи магом води, не склало труднощів оволодіти Вогнем, а проблеми виникли з Повітрям через те, що натура дівчини не відповідала спокійному і миролюбивому характеру цієї стихії.

Відомі Аватари Редагувати

Avatar line-up

Аанг і інші Аватари.

Нижче приведений список відомих Аватарів починаючи від теперішнього і до першого відомого.

Минулі життя Редагувати

Через цикл перевтілення Аватар може бачити спогади своїх минулих життів. Цього можна досягти шляхом медитації. Пам'ять минулих життів також залишає відбиток на свідомості нового Аватара. Наприклад, Аанг впізнав статую Аватара Року в Південному храмі повітря, хоча ніколи особисто його не знав і, ба більше, не бачив. Так само Кора в світі духів сприйняла Айро, друга Аанга, за союзника, при цьому не маючи жодного уявлення про нього, а чайник Вана, котрим дядько користувався — за свій власний. Монахи з повітряних кочівників якраз через зв'язок з речами минулих Аватарів визначали Аватара серед магів повітря ще в дитячому віці — якщо дитина з-поміж сотень речей обирає на свій смак чотири речі, які характеризують стихії, значить це Аватар. 

Минулі втілення Аватара також іноді могуть проявитися через тіло діючого Аватара. В даному випадку, вигляд Аватара і його здібності тимчасово змінюються на того попередника, з яким живий Аватар увійшов в контакт. Наприклад, Року взяв контроль над тілом Аанга, щоб знищити Храм Вогню, а Кіоші поглинула тіло Аанга, щоб розповісти мешканцям селища Чина Великого правду про об'єкт їх захоплення. 

Всі Аватари пов'язані між собою немов ланцюгом, тому якщо розривається зв'язок з одним минулим життям — зв'язок із всіма іншими також під загрозою. З подібним зіштовхнувся Аанг, коли відмовився підтримувати контакт із Року. Проте, зв'язок можна відновити влаштувавши якусь традиційну подію накшталт фестиваля Янгчен, як провідник. 

Після того, як темний Аватар Уналак вирвав Раву з тіла Кори і напав на духа світла, її зв'язок з минулими Аватарами слабшав з кожним ударом і кожний наступний удар наносив більше шкоди за інший. Після знищення Рави зв'язок з Аватарами до Вана був повністю зруйнований. Навіть після того як Корі вдалося повернути світло Рави світові і знову злитися із нею в єдине ціле, зв'язок з її минулими життями це не повернуло.

Стан Аватара Редагувати

Докладніше: Стан Аватара

Найвищий прояв сили Аватара, при якому він може використати весь свій потенціал. Виникає, коли Аватар входить в контакт з духом Рави, яка своєю енергією світла посилює його магічні здібності і передає знання магічних технік, накоплені минулими Аватарами.

Медитація Редагувати

Аанг, як повітряний кочівник, неодноразово використовує медитацію — невід'ємну частину життя магів повітря. Аанг не входить в стан Аватара під час медитації й гармонії з навколишнім світом, хоча його стрілки світяться. Завдяки медитації Аватар може переміщатися в світ духів.