FANDOM

Аанг....jpg
安昂
Аанґ
Загальна інформація
Нація

Повітря

Батьківщина

Південний Храм Повітря

Вік

112 (біологічно - 12)

Рід занять

Аватар, монах

Статус

Абсолютний Аватар

Перша поява

Хлопчик з айсберга

Різне
Друзі

Гіяцо, Катара, Сокка, Тоф, Зуко, Суюкі, Аппа, Момо, Бумі, Лев-черепаха, Аватари минулих років

Противники

Озай, Джао, Азула, Лонг Фенг, Вогняний вбивця та ін.

Зброя

Посох, магія

Бойовий стиль

Магія Повітря, Магія Води, Магія Землі, Магія Вогню, Магія Енергії

Аватар Аанґ - головний герой анімаційного серіалу "Аватар: Останній захисник". Аанґ - вихованець Повітряних кочівників; він є Аватаром - втіленням сил природи, єдиною людиною в даний час, здатною використовувати всі чотири види магії: магію повітря, води, землі і вогню. Він також один з небагатьох Аватарів, хто володіє навичками магії енергії , і єдиний, хто використовує її в серіалі.

Історія Редагувати

До початку подій серіалу Аанґ був скований льодами айсберга протягом ста років. За час його відсутності народ Вогню завоював більшу частину світу, тому, незважаючи на те, що йому фактично всього дванадцять років, на плечі Аанґа лягає завдання здолати Володаря Вогню Озая і відновити рівновагу в світі. Але навіть під тягарем відповідальності Аанґ в душі залишається дитиною.

Aang finds out.png

Аанґ дізнається про свою сутність Аватара

Сутність Аанґа як чергового втілення Аватара виявляється ще в дитинстві, коли з тисяч інших іграшок він вибирає чотири - черепашачий панцир (Вода), пропелер на нитці (Повітря), свиномавпу (Земля) і барабан (Вогонь). Ці ж самі іграшки вибирали попередні покоління Аватарів, коли були дітьми. Через подібне випробування повинна пройти дитина, щоб бути визнаною реінкарнацією тулку-лами в тибетському буддизмі.
Mail System.png

Аанґ грається з Бумі

У серіалі нічого не говориться про біологічних батьків Аанґа. Хлопчика виховують монахи - маги повітря, він росте в ідилічному маленькому світі Південного Храму Повітря. У дитинстві Аанґ був безтурботною дитиною, часто подорожував, грався і, схоже, без жодних зусиль підкоряв свою стихію. У ранньому дитинстві він разом з іншими дітьми відправився в Східний Храм Повітря , де зустрів молодого летючого бізона Аппу. Аппа став його другом і супутником на все життя. В юності Аанґ подорожував по світу і заводив дружбу з людьми з різних народів, зокрема, подружився з Бумі і Кузоном . У дванадцять років він придумав повітряний самокат - особливий прийом магії повітря, за який отримав титул майстра і сині татуювання у вигляді стріли. Однак спокійний плин життя Аанґа змінився, коли монахи повідомили йому, що він Аватар, і що долею йому визначено оволодіти всіма чотирма стихіями і зупинити війну.

Зазвичай Аватар дізнається про свою сутність в шістнадцять років. Однак наставники Аанґа, остерігаючись, що наближається війна між чотирма народами, повідомили йому про це раніше з впевненістю, що для збереження рівноваги світу знадобиться Аватар. Звістка докорінно змінило життя хлопчика - через його уміння від Аанґа відвернулися старі друзі, а старійшини зажадали від нього прийняття своєї ролі і швидкого дорослішання.
Єдиним монахом, який розумів почуття Аанґа, був Гіяцо , вчитель і наставник хлопчика. Він постарався розворушити засмученого звісткою Аанґа жартами та іграми. Він щиро вірив, що Аанґ повинен рости як нормальний хлопчик. Однак це суперечило думці інших ченців. Порахувавши, що прихильність Гіяцо до Аанґа може тільки зашкодити, монахи вирішили відправити Аанґа в Східний Храм Повітря, щоб там він серйозно зайнявся тренуваннями. Вони не підозрювали, що Аанґ підслухав цю розмову.
В страху від почутого Аанґ втік з будинку на Аппі до Південного полюса. Пролітаючи над південним океаном, вони потрапили в шторм і впали у воду. Увійшовши в стан Аватара, Аанґ створив навколо себе і зубра сферу повітря, яка миттю перетворилась на лід, заморозивши їх на сотню років.

Ep1-43.png

Аанґ і Аппа в айсбергу

Через сто років двоє підлітків з племені Води - Катара , маг води, і її брат Сокка - знайшли і звільнили Аанґа з айсберга.

Коли починають розвиватися події в серіалі, Аанґа знаходять і звільняють брат і сестра. Вони ж і допомогли Аанґу усвідомити, що за час його відсутності найстрашніші побоювання стали реальністю. У рік його зникнення тодішній правитель народу Вогню - Володар Вогню Созін - скористався силою таємничої комети для того, щоб розв'язати війну з трьома іншими народами. На превеликий жах Аанґа, перший удар був здійснений по Повітряним кочівникам. У спробі перервати цикл Аватара, Созін наказав знищити всі чотири Храму Повітря. Всі ченці були вбиті, зробивши тим самим Аанґа останнім відомим магом повітря на землі.
Спочатку діти відводять мага повітря до свого племені. До незабаром з'являється вигнаний принц Зуко, охочий схопити Аватара. Йому вдається полонити Аанґа, але Сокка і Катара звільняють його за допомогою Аппи. Аанґ зрозумів, що майбутнє чотирьох народів відтепер в його руках, він повинен здолати народ Вогню і повернути мир і рівновагу в життя людей. Для здійснення визначеної долі, Аанґ разом зі своїми новими друзями відправляється в дорогу в пошуках майстрів магії стихій, намагаючись при цьому уникнути полону воїнами народу Вогню.
Одного разу допомагаючи у селі, він увійшов у світ Духів. Там він зустрів Фанг - дракона Аватара Року. Фанг багато що пояснює Аанґу і повертає назад у світ людей. Маг повітря відправляється в Храм Вогню на острові Півмісяця, що б зустрінеться і поговорити з Року. Незважаючи на те, що мудреці Вогню давно зрадили Аватара, все ж таки Аанґу вдається потрапити до святилища. Йому вдалося поговорити з Року. Після цього Аанґ твердо вирішує убити Володаря Вогню Озая.
Коли Аватар прибуває на Північний полюс на плем'я вже готувався напасти Джао і вбити дух Місяця, зробивши магів води безпорадними. Тоді Північ швидко здасться. Туди також добрались Зуко і Айро, і принцу навіть вдалося захопити Аватара. Але Катара і Сокка встигають його врятувати. Після смерті Туі, він зливається з Ла, духом Океану. Вони розбивають армію народу Вогню, а Джао гине в битві. Після цього Аанґ відправляється в царство Землі, на пошуки вчителя землі.
У царстві він незабаром зустрічає сліпу дівчинку Тоф , і незабаром вона погоджується стати його вчителем. У команді Тоф і Катара іноді сваряться, але незабаром група знову стає згуртованою. Аанґу нелегко дається протилежна стихія, але Аватар підкорює і її. Коли в Ба Сінг Се Азула поранила його блискавкою, Аанґ мало не вмирає. Його рятує цілитель Катара. Аанґу нелегко визнавати поразку, але час лікує все. Далі він не поспішає вивчати магію вогню, але скоро йому зустрічається Зуко який пробує приєднається до команди. Аватар не відразу його приймає, але потреба в гарному вчителі виявляється серйознішою.
Вбити Озая для Аанґа виявляється важче за все, адже він ніколи і нікого не вбивав і не хоче. У пошуках відповіді він потрапляє на острів, що виявився Левом-черепахою. Древня істота допомагає магу повітря і навчає магії енергії. У потрібний момент Аанґ усвідомлює, що потрібно робити і так позбавляє магії Озая. Аватар врятував весь світ не вбиваючи Короля Фенікса. Після перемоги він почав спокійне життя разом з друзями.

Майбутнє Аанґа Редагувати

Одного разу команда Аватара зустрічає тітку Ву ("Провидиця"). Вона і поворожила всім трьом. У Аанґа виявилося саме темне майбутнє, адже ворожка не дивилася далі війни. Вона побачила величезну битву, призначену врятувати світ. Однак крім цього вона більше нічого не могла сказати. Це дуже засмутило Аанґа, адже він хотів почути пророцтво про кохання. Тоді тітка Ву, шкодуючи хлопчика, спеціально скаже, щоб він слухав, що говорить йому серце і він буде поряд з тією, кого любить.

Особистість Редагувати

Аанґ любить пригоди, веселий, але дещо наївний. Він цінує життя і свободу, не їсть м'яса і з небажанням вступає в бій. Він постійно шукає нових вражень, будь то нові люди або місця, що частіше за все не подобається його друзям і збиває з пантелику переслідувачів. Він з гордістю відзначає, що в нього завжди були друзі в усіх чотирьох народах, і війна не стане для нього перешкодою. Його захоплюють незвичайні птахи і тварини в різних куточках світу, чи то пінгвіни, свиномавпи або гігантські вугрі.
Однак за зовнішньою безтурботністю Аанґ ховає почуття провини і вантаж відповідальності за долю світу. Він свого роду "герой мимоволі", він глибоко шкодує, що не зміг допомогти своєму народу сто років тому. Через це він спочатку намагається приховати свою сутність від друзів і часом уникає вивчення магії стихій, хоча здатності до цього в нього дуже великі.
За сторіччя, проведене в Айсбергу, Аанґ позбувся всіх своїх друзів і наставників (за винятком старого царя Бумі і гуру Патика). Тому він особливо прив'язаний до своїх нових друзів (особливо до Катари), що гуру Патик пояснив відродженою любов'ю до свого народу. Відчайдушне бажання захистити їх часом змушує його брехати і будь-якими способами намагатися утримати їх поруч. В епізоді "Бато з племені Води" Аанґ, дізнавшись, що Катара і Сокка можуть залишити його, щоб відправитися до свого батька, ховає від них карту з інформацією про його місцезнаходження.
Викрадення Аппи в царстві Землі значно вплинуло на характер Аанґа. Він звинуватив Тоф в тому, що вона "не встежила" за ним в його відсутність. Незважаючи на спроби Катари заспокоїти його, Аанґ в гніві відлітає на пошуки бізона. Трохи пізніше, рятуючи Момо від ос-стерв'ятників, він порушив принципи магії повітря, завдавши по противнику зайвий удар. Зустрівши магів піску, які вкрали Аппу, він за кілька миттєвостей знищив їх піщаний човен, а, увійшовши в стан Аватара, готовий був знищити і людей, якщо б не Катара, яка, взявши Аанґа за руку і обнявши, зуміла заспокоїти його.

Зовнішність Редагувати

Аанґ дванадцятирічний молодий хлопець, не високий з гарною статурою і світлою шкірою. На голові і вздовж кінцівок у нього нанесені сині стрілки. Тільки в третьому сезоні у Аанґа виросло волосся, до цього він їх збривав. У нього сірі великі і добрі очі. Аанґ часто має при собі свою палицю-планер.

Одяг Редагувати

Аанґ нерозбірливий в одязі і завжди носить тільки традиційний наряд магів повітря, виключенням було коли вони переодягалися в одяг народу Вогню перебуваючи на землях Царства Вогню. Його одяг дуже простий і легкий, складається з жовтої сорочки з темною накидкою, яка покриває плечі мага і темних штанів зі світлою накидкою, як покриває зовнішню сторону ніг. У нього також легкі та зручні черевики. Такий одяг максимально дозволяє Аанґу користуватися будь-якою магією не відчуваючи ні в чому обмежень або незручностей.
Коли Аанґ перебував на землях Вогню він вибрав собі звичайний костюм школяра. Одяг складався з штанів, сорочки і довгого халата без рукавів. Усе було червоних відтінків. Взуття теж було міцне і зручне. Завдяки тому, що у Аанґа виросло волосся, стрілку він прикривав лише на лобі обв'язавши його червоною пов'язкою. Цей одяг дуже відрізняється від його колишнього, оскільки покриває все тіло і більше обмежує рухи.
Після невдалого вторгнення Аанґ носив одяг схожий на монаший. У нього була перев'язане оранжево-червоне полотно як у римських громадян і темні штани.

Аватар Редагувати

Випадкова вікі