FANDOM

Книга перша: Вода
«Хлопчик у айсбергу»«Повернення Аватара»«Південний Храм Повітря»«Воїни Кіоші»«Цар Омашу»«Ув'язнений»«Світ Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1»«Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2»«Сувій підкорення води»«Джет»«Великий каньйон»«Шторм»«Блакитний дух»«Ворожка»«Бато з племені Води»«Дезертир»«Північний Храм Повітря»«Майстер Води»«Облога Півночі, Частина 1»«Облога Півночі, Частина 2»

«Хлопчик у айсбергу» - перший розділ або епізод Книги Води. Вийшов на телеекрани США 21 лютого 2005 року.

Двоє підлітків із селища Південного Племені Води виявляють дивного хлопчика, прихованого в айсберзі.

Вступ Редагувати

Багато століть легендарний Аватар охороняв рівновагу між чотирма націями, що населяли цей світ. Однак все в корені змінилося, коли він таємниче зник. Народ Вогню скористався цим, щоб розв'язати війну проти трьох інших націй. Вона триває вже сто років, і люди вже майже втратили надію і віру в повернення Аватара. Війна торкнулася найвіддаленіші куточки цього світу, і навіть чоловіки з маленького села Племені Води на Південному полюсі були змушені покинути рідний будинок і відправитися на допомогу царству Землі. Підлітки Сокка і Катара, найстарші з решти дітей, були змушені добувати їжу для жителів селища.

Сюжет Редагувати

Катара бульбашка

Катара спіймала рибу в бульбашку.

В невеличкому човні посеред океану Сокка разом з Катарою рибалять. Сокка хизується своїм вмінням володіти списом, вичікуючи моменту, аби завдати удару, а Катара тим часом за допомогою магії води підіймає одну з рибин над човном. Дівчина кличе брата, аби той подивився на її успіх, але Сокка не зважає на неї. Нарешті зважившись метнути списа, він випадково пробив бульбашку, в якій Катара стримувала свою здобич. Залишившись із порожніми руками та вологим, Сокка почав дорікати сестрі за її магію. Раптом, їх човен затягнула течія. Сокка намагався  

1х01 Айсберг

Катара зруйнувала айсберг.

лавірувати між крижинами, однак, врешті-решт, дві крижини зажали човен, розтрощивши його, а брат із сестрою вилетіли на кригу. Однак це суперечку не зупинило. Сокка вивів Катару із себе, сказавши, що краще вона залишалася б вдома і нічого не псувала. Дівчина почала гнівну тираду, звинувачуючи молодшого брата у незрілості та тупості. Розмахуючи руками, вона, сама того не відчуваючи, почала контролювати воду позаду себе. До свого жаху, Сокка побачив, як по величезному айсбергу позаду почали йти тріщини. Він попросив Катару заспокоїтися, чим ще більше підбурив. Наостанок вона заявила, що віднині Сокка буде сам про себе дбати, та різко розвела обома руками. Внаслідок цього айсберг остаточно тріснув та їх відкинуло сильною хвилею. 

Катара не могла повірити, що їй виявилося під силу зробити таке, як раптом в них перед очима сплила заморожена куля, всередині якої знаходився хлопчик. Вважаючи, що вони повинні допомогти, Катара поспішила до льодовика. Після декількох ударів крига піддалася та розкололася, а небо осяяло сяйво.  

1х01 Зуко сигнал

Зуко вказує дядькові на світло.

Принц Нації Вогню Зуко, який займався пошуком Аватара, помітив вихідний стовп світла, на що вказав своєму дядькові Айро. Айро не розділив захоплення племінника, який вважав це знаком, не бажаючи, аби він радів не знаючи чому. Айро попросив Зуко заспокоїтися та випити із ним чаю, чим розізлив парубка. Розгніваний Зуко заявив, що більше за все хоче спіймати Аватара та віддав наказ стерновому взяти курс на струмінь світла. 

1х01 Аппа Аанг

Аанг зі своїм "домашнім улюбленцем".

Сокка і Катара нажахано спостерігають за тим як незнайомець, в якого світилося татуювання та очі, підвівся на ноги. Несподівано його очі згасли й він без сил почав падати. Катара вчасно підловила юнака. Розплющивши очі, хлопчик, на секунду зніяковівши побачивши Катару, попросив її нахилитися ближче та зненацька встав запропонувавши їй покататися на пінгвінах. Сокка цікавиться, яким чином той опинився в айсбергу та не замерз, але незнайомець не може дати на це відповіді, бо сам не пам'ятає. Зсередини шару лунає чиєсь бурчання й хлопець поспішає туди. Обійшовши гору снігу, Сокка й Катара побачили, як їх новий знайомий грається із величезною твариною. Він представив їм свого летючого бізона Аппу. Ошелешений Сокка роздивлявся тварину, яка неждано пчихнула, залишивши парубка всього в шмарклях. Незнайомець поцікавився, де вони живуть, але Сокка не дав Катарі відповісти, вважаючи, що він насправді є шпигуном Нації Вогню, який подав для них знак цим світлом. Катара скептично віднеслася до цієї версії та запитала хлопчину, як же його звати. Він збирався відповісти, але чхнув та підлетів високо вгору. Після легкого приземлення він відказав, що його звати Аанг, а Катара зрозуміла, що вони зустріли мага повітря. Аанг підтвердив це й запропонував підвезти нових друзів додому. Сокка був проти, проте в нього не лишалося іншого вибору. Аанг обіцяв, що Аппа взлетить, однак стомлений бізон пригнув догори та плюхнувся у воду. 

Дядько Айро вважає, що Зуко потрібно поспати й що він наврядше зможе зловити Аватара, оскільки це не вдалося ані його батькові, ні діду та прадіду. Зуко відрізає, що для них пошуки Аватара не означали повернення честі. 

1х01 Аанг планер

Аанг готується використати свій планер.

Катара цікавиться у Аанга, чи не знає він, що трапилося із Аватаром. Захоплений зненацька, хлопчик відповів, що уявлення немає, а сам помітно зажурився. Вночі Аангу сниться страшний сон, в якому він пролітає на Аппі під час шторму й вони падають в океан. Під водою в нього засвітилися очі й він утворив навколо себе та свого бізона крижаний шар. Вранці його розбудила Катара, повідомивши, що вони вже дісталися селища і всі чекають зустрічі з ним. Катара представила мешканцям племені Аанга, які з подивом його розглядали. Аангу стало цікаво, чому всі так на нього витріщилися й старійшина племені Ґрен-Ґрен розповіла, що ніхто не бачив магів повітря вже сто років й вважалося, що вони вимерли. Сокка зацікавився планером Аанга, вважаючи, що для зброї це не годиться. Аанг відповів, що призначений він для польотів й продемонстрував це захопленій малечі. Проте він сам захопився на врізався у снігову вежу, зведену Соккою. Прабабуся увела Катару, кажучи, що їй не слід покладати великих надій на цього хлопчика. 

Зуко тренується магії вогню

Тренування Зуко.

На палубі корабля Зуко тренується магії вогню. Айро залишається невдоволеним діями принца, наголошуючи на тому, що сила магії вогню йде не від м'язів, а від дихання. Зуко розлютився та почав вимагати, аби той показав новий прийом, а коли дядько відмовив — пустив струмінь вогню в свого підлеглого. Наблизившись впритул до Айро, Зуко заявив, що йому потрібно більше, ніж просто базові навички, адже в Аватара було ціле сторіччя на тренування. Айро погодився.

Сумні Катара та Аанг

Катара розповідає Аангу, що залишилась останнім магом води в Північному племені.

Сокка вчить малих дітей, якими треба бути воїнами, однак ще зовсім дітлахи, вони не виявляють цікавости до навчань Сокки. Вони зволіли гратися з Аангом та його бізоном. Сокка охолодив всіх, нагадавши, що в світі йде війна, проте Аанг, здається, вперше чує про це. Раптом він побачив пінгвіна та, викинувши із голови фразу Сокки, поспішив за тваринкою. Катара знайшла його посеред купи пінгвінів й попросила навчити її володіти магією води. Аанг погодився, однак нагадав її, що він — маг повітря й не тямить у силі води. Катара розповіла хлопцю, що на Північному полюсі вона залишилася єдиним магом води. Аанг пропонує дівчинці доправити її до Північного племені води, обіцяючи знайти їй вчителя. Дівчинка вагається, адже ніколи не покидала свого селища. До превеликої радості Аанга, Катара показала, як можна заволодіти прихильністю пінгвінів, кинувши йому в руки рибку. Осідлавши по пінгвіну, Аанг й Катара весело провели час, промчавши по крижаним просторам. Зупинилися вони біля старого корабля Нації Вогню, який вмерз в лід. 

Корабель

Аанг та Катара перед кораблем Нації Вогню.

Аанг захотів зайти всередину, але Катара попередила його про наявність там величезної кількості пасток і про те, що їм заборонено тут бути. Тим не менш, Аанг переконав її піти за ним. Оглядаючи корабель, Катара згадала, що це була перша атака Нації Вогню на Північне плем'я, однак Аанг каже, що нічого не чув про війну й що в нього купа друзів по всьому світі, навіть серед магів вогню. Катара цікавиться, скільки Аанг пробув в айсбергу, і припускає, що це тривало сто років. Шокований, Аанг впав на підлогу, проте сумував недовго. Катара запропонувала йому покинути корабель. Та перед тим, як піти, Аанг зайшов в ще одне приміщення, де зачепив пастку й з корабля вилетіла сигнальна ракета. Помітивши дірку у стелі, Аанг взяв Катару на руки та негайно полетів звідти. 

За цим всім через підзорну трубу уважно дивився принц Зуко. Він наказав своїм солдатам розбудити дядька Айро й доповісти про його знахідку, а повернувши трубу ліворуч помітив й селище, куди побіг Аватар.   

Актори озвучення Редагувати

У головних ролях:

Другорядні персонажі: