FANDOM

Книга перша: Вода
«Хлопчик у айсбергу»«Повернення Аватара»«Південний Храм Повітря»«Воїни Кіоші»«Цар Омашу»«Ув'язнений»«Світ Духів: Зимове Сонцестояння, Частина 1»«Аватар Року: Зимове Сонцестояння, Частина 2»«Сувій підкорення води»«Джет»«Великий каньйон»«Шторм»«Блакитний дух»«Ворожка»«Бато з племені Води»«Дезертир»«Північний Храм Повітря»«Майстер Води»«Облога Півночі, Частина 1»«Облога Півночі, Частина 2»

«Повернення Аватара» — другий епізод Книги Води. Серія вийшла 21 лютого 2005 року.

Сюжет Редагувати

Sokka banishes

Сокка звинувачує Аанга.

На вході до поселення Аанга та Катару зустрічають напружені жителі плем'я. Сокка та Ґрен-Ґрен вважають, що витівкою з сигнальною ракетою вони наразили всіх на небезпеку. Не бажаючи, аби Катара мала неприємності, Аанг бере провину виключно на себе. Сокка каже, щоб Аанг забирався подалі від них. Катара стає на захист хлопця, просячи підтримки в Ґрен-Ґрен, проте бабця підтримує слова Сокки. Катара має намір піти разом із Аангом та відправитися навчатися магії води в Північному племені води, однак її зупиняє питання Сокки щодо того, чи проміняє вона своїх рідних на чужинця. Аанг не хоче ставати між Катарою та її близькими, а тому збирається повернутися до себе додому, до магів повітря. Розлючена тим, що вона позбавлена єдиної можливості опанувати як слід магію води, Катара залишає Ґрен-Ґрен в роздумах. Сокка, очікуючи появи армії Народу Вогню, збирає своїх "воїнів" для захисту племені.

Аангу тоскно через те, що трапилося. Побачивши, що корабель Нації Вогню дійсно наближається до селища, він не може залишитися осторонь та вирішує допомогти. Паралельно Сокка та Зуко готуються до майбутнього бою. 

Корабель Зуко впритул підходить до селища, зносячи оборонну стіну. Принц в супроводі своїх підлеглих спускається до переляканих жителів. Сокка намагається нав'язати йому боротьбу, але Зуко двома ударами залишає його лежати в снігу. Принц вимагає виказати йому місцезнаходження Аватара, погрожуючи магією вогню. Сокка знову кидається на супротивника та знову в нього не входить вразити ворога. 

Zuko dueling Aang

Дуель Зуко та Аанга.

Аанг з'являється вчасно, збивши Зуко з ніг. Зрозумівши, що це й є Аватар, принц дещо здвивований, дивлячись на його вік. Тим не менш, розпочинається дуель. Аанг відбиває всі атаки, проте, бачачи страх дітей та жінок, добровільно погоджується здатися в обмін на гарантії, що Зуко не чіпатиме плем'я. Той погоджується. 

Поки всі відновлювали селище, Катара дивилася в бік, куди відплив корабель. Вона переконує Сокку, що потрібно знайти та визволити Анга, та Сокка й так вже підготвував човна. Неочікувано за їніми спинами з'являється Ґрен-Ґрен. На подив Сокки та Катари, бабуся заохочує їх намір. Ґрен-Ґрен каже, що Катара повернула їй надію і просить Сокку бути чемним із сестрою. Катара змушена констатувати той факт, що на маленькому човні в них не вийде наздогнати Зуко. На щастя, з'являється Аппа, якого Аанг залишив, коли відправився захищати плем'я.

Тим часом Зуко віддає наказ замкнути Аанга та конфіскує його планер, маючи намір презентувати його батькові в якості подарунку. Опинившись наодинці із двома солдатами, Аанг використовує магію повітря та без перешкод долає їх, намагаючись втекти. 

Сокка і Катара думають, як змусити Аппу піднятися в повітря. Перебравши декілька слів накшталт "лети", Сокка згадує, що Аанг, здається, казав "гіп-гіп". Почувши це, бізон справді взлетів. 

Aang evades Zuko

Зуко намагається зупинити Аанга.

В пошуках своїх речей, Аанг бігає по коридорам корабля, майстерно оминаючи ворожі сили. Завдяки острим кінцівкам шлему одного із магів вогню, йому вдається розрізати мотузки, котрими були зв'язані його руки. Незабаром він знаходить необхідну каюту, де знаходився його планер. Проте це була пастка Зуко. Як тільки Аанг увійшов в кімнату, принц, вичікуючий за відчининими дверями, почав битву. Спритність, підкріплена непоганим володінням магією повітря, дозволила Аангу ухилятися від нападів Зуко. На мить йому вдалося затримати принца, загорнувши в килим, а потім важким матрацом прибити в стелю та стіну. 

Fight on Zuko's ship

Аанг користується магією води в стані Аватара.

Аанг вибіг наверх та, розгорнувши планер, взлетів. Проте Зуко наздогнав його та схопив за ногу, спустивши назад на палубу. Знову почався бій. Зуко вибив із рук Аанга планер, а потім й самого Аанга вибив за межі корабля. Він впав у воду та почав тонути. Крик Катари привів його до тями, Аанг увійшов в стан Аватара та, керуючи водою, вже він зніс Зуко в океан. Сокка та Катара спустилися на корабель та допомогли Аангу зібратися із силами. Сокка поспішив за планером, однак за нього ж ухопився Зуко. Сокка не розгубився та відкинув принца, змусивши його триматися за якір. Збиті з ніг Аангом, інші солдати знову приготувалися до бою, однак були заморожені Катарою. 

Zuko defeated

Зуко переможений.

Айро, щойно прокинувшись, допоміг Зуко підвістися. Зуко віддав наказ збити їх та разом із дядьком запустив в їх бік масивну вогняну кулю. Аанг швидко зреагував, планером утворив повітряну хвилю та скерував кулю в айсберг. Крига обвалилася прямо на корабель, зупинивши його. Айро із сарказмом каже, що Лорд Вогню може зітхнути з пологшенням, бо головна загроза Нації Вогню — дитина, але Зуко не поділяє гумору дядька, вказуючи на те, що ця дитина вже встигла зробити.

Летівши на Аппі Катара питає, як Аанг зміг використати магію води, не знаючи її, проте юний Аватар не може пояснити цей феномен. Тоді Катара питає, чому він відразу не зізнався, що є Аватаром. Аанг відповідає, що ніколи не хотів ним бути. Дівчина нагадує, що йому в будь-якому випадку необхідно опанувати всі елементи магії. Вони вирішують разом тренуватися в Південному племені води та перед тим Аанг пропонує друзям відвідати деякі місця із екзотичними тваринами.    

Актори озвучки Редагувати

Головні ролі: Редагувати

  •  Закарі Тайлер Ейсен - Аанг
  •  Мей Уітман - Катара
  •  Джек Де Сена - Сокка
  •  Данте Баско - Зуко
  •  Ді Бредлі Бейкер - Аппа

Другорядні персонажі: Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Загальні Редагувати

  • Це єдина серія, де Айро атакує Аватара.
  • Фактично, під час бою проти Зуко Аанг вперше використовує магію в умовах реальної битви, оскільки він "проспав" всю війну, а до цього в нього були лише тренувальні бої із товаришами. 
  • Це перший із трьох епізодів серії, в назві якій є слово "Аватар". Інші два — "Стан Аватара" та "Аватар і Лорд Вогню". 

Ляпи Редагувати

  • Коли Катара каже, що йде із селища разом із Аангом, вона бере його за ліву руку й направляється до Аппи. В наступному кадрі, обернувшись на крик Сокки, Катара стоїть вже справа від Аанга.
  • Коли Сокка очікує корабель Зуко, справа від нього біля стіни видно декілька іглу, однак потім вони кудись зникають.
  • Коли Сокка вперше атакує Зуко, принц відкидує супротивника в сніг, а його булову відбиває в інший бік. Однак, піднявшись із замета, Сокка відразу біжить на Зуко з буловою, начебто вона була поряд із ним.
  • Коли бумеранг б'є Зуко по голові, Зуко знаходить перед принцем, але в наступному кадрі, коли Аанг збиває Зуко, його там вже нема, а дещо пізніше він опиняється поряд із Катарою. 
  • Після того, як корабель Зуко відпливає, діти кидаються лагодити намет, хоча помітно, що жоден намет не був пошкоджен під час попередніх подій. 
  • Коли Аанг заглядує до каюти, де знаходиться його посох, за дверьми явно нікого нема. Однак коли він забігає всередину, Зуко моментально зачиняє двері, начебто стоячи за нею. 
  • Коли Аанг випригує із води в стані Аватара, світяться тільки його очі, а стріла на лобі — ні. 
  • Після того, як Аанг в стані Аватара переміг магів вогня і Зуко потужною хвилею, і в момент, коли Сокка підбирає посох Аанга, палуба на кораблі залишається сухою, однак, коли Катара атакує подоспілих воїнів, видно, що на палубі розлито багато води. 
  • Коли Аанг показує мапу, він залишає посох за спиною, проте в наступному кадрі він пропадає.